رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

در دیدار روسای اتاق‌های اصفهان و همدان تاکید شد

همکاری اتاق‌های اصفهان و همدان در تبادل گردشگر و برگزاری تورهای صنعتی

روسای اتاق‌های همدان و اصفهان در محل اتاق اصفهان دیدار کردند.

18 اسفند 1395
کد خبر : 7490
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
روسای اتاق‌های همدان و اصفهان در محل اتاق اصفهان دیدار کردند.

سهل آبادی، رئیس اتاق اصفهان و زیردست، رئیس اتاق همدان

موضوع توسعه منطقه‌ای و توجه به ظرفیت‌های استان‌های همگن در زمینه رشد اقتصادی مورد توجه اتاق ایران قرار گرفته است.

در همین راستا روسای اتاق‌های همدان و اصفهان در اتاق اصفهان با یکدیگر دیدار کردند و در مورد مسائل مشترک اقتصادی دو استان به گفت‌وگو پرداختند.

رئیس اتاق اصفهان در این دیدار گفت: اتاق‌های بازرگانی می‌توانند با همکاری یکدیگر زمینه تبادل گردشگر داخلی و همچنین برگزاری تورهای صنعتی بین اعضای یکدیگر را فراهم کنند.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در دیدار با رئیس و دبیر کل اتاق همدان گفت: هر یک از اتاق‌های بازرگانی دارای تجربه‌های ارزشمندی‌ هستند که با اشتراک‌گذاری آن می‌توانند به توسعه اقتصادی استان‌ها و کشور کمک کنند.

سهل‌آبادی خواستار برگزاری تورهای صنعتی با مدیریت اتاق‌های بازرگانی در سایر استان‌ها شد و گفت: شناسایی فرصت‌های تجاری و آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی و بازرگانی استان‌ها می‌تواند به توسعه فعالیت‌های اقتصادی اعضای اتاق کمک کند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی بازرگانان کوچک اتاق بازرگانی اصفهان در زنجان گفت: اتاق اصفهان با ابداع دوره آموزشی بازرگانان کوچک باهدف فرهنگ‌سازی تجارت و کارآفرینی در بین کودکان و نوجوانان زمینه ظهور استعداد و شکوفایی آنان را فراهم می‌سازد.

رئیس اتاق همدان نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی استان اصفهان در عرصه صنعتی و کشاورزی گفت: اصفهان به‌عنوان کلان‌شهر در بخش صنعتی، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های بسیاری کسب کرده است.

علی‌اصغر زبردست خواستار استفاده اتاق‌های بازرگانی از تجارب اتاق اصفهان شد و گفت: راه‌اندازی spx ITDO( پیمانکاری فرعی صنعتی) نشان از هوشمندی این اتاق در توسعه کسب‌وکار اعضایش دارد.

موضوعات :
در همین رابطه