رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

راه‌یابی اتاق شیراز و اصفهان به مرحله نهایی رقابت کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان

اتاق‌های شیراز و اصفهان به مرحله نهایی رقابت کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان(WCC) که از 28 تا 30 شهریور ماه سال جاری در استرالیا برگزار می‌شود، راه پیدا کردند.

02 مرداد 1396
کد خبر : 9394
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پروژه‌های اتاق‌های شیراز و اصفهان از‌سوی کمیته داوران فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان، از میان 53 پروژه از 27 کشور انتخاب‌شده‌اند. در دور نهایی این رقابت، 18 اتاق بازرگانی از 13 کشور عضو فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان (WCF) به رقابت خواهند پرداخت.

 رقابت سال 2017، در 4 زمینه پروژه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، پروژه اشتغال‌زایی و توسعه کسب‌وکار، پروژه آموزش و کارآموزی و پروژه‌های غیرمعمول برگزار خواهد شد. پروژه اتاق شیراز در گروه اشتغال‌زایی و توسعه کسب‌وکار جای گرفته و این اتاق به همراه اتاق‌های کلمبیا، انگلیس، ترکیه و فیلیپین به مرحله نهایی راه‌یافته است. پروژه اتاق اصفهان نیز در گروه بهترین پروژه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها جای گرفته و این اتاق به همراه اتاق‌های کشورهای برزیل، انگلیس و هندوستان در دور نهایی به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین پدرام سلطانی، نایب‌رئیس اتاق ایران، به‌عنوان داور‌اصلی بهترین پروژه‌های گروه پروژه‌های غیرمعمول در رقابت‌های نهایی کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان حضور دارد.سلطانی در آذر 1395در انتخابات شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان، به مدت سه سال به عضویت این شورا در‌آمد.

 دور نهایی رقابت‌ها در شهریورماه سال جاری هم‌زمان با دهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان در سیدنی برگزار خواهد شد. کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان هر دو سال یک‌بار توسط فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان(WCF) و با حضور هزاران نفر از نمایندگان بخش خصوصی کشورهای عضو و همچنین برخی از سران سیاسی، اقتصادی و صنعتی جهان برگزار می‌گردد و طی آن علاوه بر تبادل تجارب و اطلاعات و انجام ملاقات تجاری رو در رو مهم‌ترین مسائل و چالش‌های اقتصادی روز دنیا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در همین رابطه