رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

عناوین دوره‌های جدید آموزش مجازی موسسه آموزشی اتاق ایران اعلام شد

ترفند های فناوری اطلاعات در سازمان های تمام دیجیتال، مدیریت شایستگی (EBC*L)، آشنایی با پولشویی و شیوه های مقابله با آن، مربیگری در مدیریت و شیوه های نوین رهبری و مدیریت ریسک، عناوین دوره های آموزش مجازی جدید موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران است.

21 مرداد 1396
کد خبر : 9596
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن فهرست دوره‌های جدید آموزش مجازی خود اعلام کرد: زمینه امکان استفاده از آموزش های غیرحضوری در حیطه های بازار سرمایه، مالی، اقتصاد و مدیریت در وب‌سایت این موسسه فراهم شده است.

ترفند های فناوری اطلاعات در سازمان های تمام دیجیتال، مدیریت شایستگی (EBC*L)، آشنایی با پولشویی و شیوه های مقابله با آن، مربیگری در مدیریت و شیوه های نوین رهبری و مدیریت ریسک، عناوین دوره های آموزش مجازی جدید هستند.

 سال گذشته 8 عنوان دوره آموزش مجازی با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی و موسسه آموزشی بازاربورس دات کام  برگزار شد که بر اساس تفاهم جدید انجام شده در سال 96، 5 عنوان دوره جدید به لیست دوره های مشترک افزوده شده است.

مدیریت زمان ، مدیریت دانش، اصول و فنون مذاکره، گزارش نویسی و مکاتبات اداری، آموزش بورس سطح 1، آموزش بورس سطح 2، فهم و تحلیل صورتهای مالی، مقررات بازار سرمایه و دوره های آموزشی جدید، هشت دوره مجازی دیگری هستند که از سال گذشته در موسسه ارائه می شوند.

دانش پذیران علاوه بر ارائه دوره های مجازی در قالب فیلم، صوت، انیمیشن و آزمون های تعاملی، از خدمات پشتیبانی تلفنی و آنلاین نیز در طول مدت دسترسی به دوره بهره مند خواهند شد. همچنین به پذیرفته شدگان در دوره های آموزشی، گواهینامه پایان دوره از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران اعطا می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به وب‌سایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران مراجعه کنند.

در همین رابطه