رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

عضو هیات نمایندگان اتاق شیراز خبر داد

شعبه‌ اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا در شیراز راه‌اندازی می‌شود

بر اساس تفاهم‌نامه اتاق مشترک با اتاق ایران و ایتالیا، شعبه‌ای از این اتاق مشترک در اتاق شیراز به زودی آغاز به کار می کند.

08 شهریور 1396
کد خبر : 9973
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
بر اساس تفاهم‌نامه اتاق مشترک با اتاق ایران و ایتالیا، شعبه‌ای از این اتاق مشترک در اتاق شیراز به زودی آغاز به کار می کند.

یلدا راهدار - عکس: زهرا رمضانی

بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی شیراز و اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا، به زودی شعبه‌ای از این اتاق مشترک در اتاق شیراز آغاز به کار می‌کند.

یلدا راهدار، عضو هیات نمایندگان اتاق شیراز ضمن اعلام این خبر به «پایگاه خبری اتاق ایران» گفت: اتاق مشترک ایران و ایتالیا یکی از بزرگ‌ترین اتاق‌های بازرگانی مشترک ایران با کشورهای اروپایی است که خدمات خوبی در بخش‌های مختلف به فعالان اقتصادی ارائه می‌کند.

وی افزود: ایتالیا مناسبات اقتصادی و تجاری خوبی با کشور ما دارد و افتتاح شعبه اتاق مشترک ایران و ایتالیا در شیراز، فرصت خوبی برای حضور پایدار کالاهای تولیدی استان فارس در بازار این کشور است.

راهدار بابگفت: اتاق مشترک ایران و ایتالیا در زمینه‌هایی ازجمله همکاری و گسترش روابط اقتصادی، کمک به انجام معاملات تجاری-بازرگانی و اقتصادی، تبادل تکنولوژی بین بازرگانان ایرانی و ایتالیایی، ایجاد شرایط برای سرمایه‌گذاری در هر دو کشور و سازمان‌دهی نشست‌ها و سمینارها و برپایی نمایشگاه‌ها فعال است.

او ادامه داد: ایجاد شعبه‌ای از این اتاق مشترک در اتاق شیراز، نویدبخش اتفاقات مثبت برای فعالان بخش خصوصی فارس است.

در همین رابطه