رئیس اتاق خراسان شمالی

همکاری دستگاه‌های اجرایی لازمه عبور از مشکلات اقتصادی است

محمد صمدی، رئیس اتاق بجنورد می گوید برای عبور از مشکلات اقتصادی باید تمام دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی همکاری های لازم را بایکدیگر داشته و از بخش خصوصی به عنوان موتور اقتصادی در برنامه های اقتصادی کشور بهره گیرند.
تاریخ: 10 شهریور 1397
شناسه: 15154

پنجمین جلسه هیات نمایندگان استان خراسان شمالی در محل اتاق بجنورد برگزار و اعضای حاضر درجلسه به ارائه مشکلات اقتصادی کشور وبیان راهکارها و تبادل نظر دراین زمینه پرداختند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی به تشریح اقدامات و فعالیت های اتاق بازرگانی و ارائه مصوبات جلسه پرداخت وبه مشکلات  اقتصادی کشور ازجمله گرانی، تورم و نوسانات ارزی اشاره کرد.

محمد صمدی افزود: برای عبور از مشکلات اقتصادی موجود کشور بایستی تمام دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی همکاری های لازم را بایکدیگر داشته باشند و از بخش خصوصی به عنوان موتور اقتصادی در برنامه های اقتصادی کشور بهره گیرند.

صمدی از برگزاری میز کشوری انگور در استان خبرداد وگفت: برنامه ریزی شده میز کشوری انگور با همکاری اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، گمرک و با حضور کارشناسان و متخصصین این حرفه و همچنین باغداران و کشاورزان دربجنورد، مرکز استان برگزار شود.

رئیس اتاق بجنورد به اعزام و پذیرش هیات های تجاری از کشورهای همسایه دراستان اشاره کرد وگفت: برنامه ریزی شده امسال نیز اعزام هیات تجاری از استان به ترکیه یا عمان داشته باشیم که پیگیر هماهنگی ها و اقدامات لازم دراین زمینه هستیم.

 

موضوعات :
در همین رابطه