رئیس اتاق ساری در جلسه شورای اداری استان

دولت مسئولیت‌های بخش خصوصی را به خود بخش خصوصی واگذار کند

عبداله مهاجر دارابی، رئیس اتاق ساری می گوید برای داشتن یک اقتصاد پویا، دولت باید تمامی مسئولیت های بخش خصوصی را به خود حوزه خصوصی واگذار کند تا بخش خصوصی در کنار بخش دولتی به توسعه و رونق اقتصادی کمک کند.
تاریخ: 18 آذر 1397
شناسه: 16663

جلسه شورای اداری استان مازندران و آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور رئیس اتاق ساری برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ساری گفت: برای داشتن یک اقتصاد پویا دولت باید تمامی مسئولیت‌های بخش خصوصی را به خود حوزه خصوصی واگذار کند تا بخش خصوصی در کنار بخش دولتی به توسعه و رونق اقتصادی کمک کند.

عبدالله مهاجر دارابی جلسه شورای اداری و آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با اشاره به اینکه زمانی می‌توان یک اقتصاد پویا و پررونق داشت که بخش خصوصی آن فعال باشد، افزود: استاندار پیشین مازندران پایه‌گذار روش جدیدی از خدمت شدند به این صورت که در بدو ورود به کارگاه‌های تولیدی سرکشی کرده و مشکلات آن‌ها را جویا شدند.

دارابی با اشاره به اینکه این زنجیره در کار استاندار جدید مازندران نیز قطع نشد، گفت: توجه به کارگاه‌های تولیدی و بخش خصوصی در زمان تحریم می‌تواند موتور محرکه اقتصاد مازندران باشد.

مهاجر یادآور شد: تحریم مشکلات زیادی پیش روی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان قرار داده است. برای توسعه استان باید نگاه ویژه‌ای به بخش خصوصی شود. این حوزه زمانی فعال خواهد بود که اقتصاد شفاف، رقابتی و آزاد باشد تا بتواند وارد یک فضای رقابتی شود.

وی یادآور شد: با پذیرش جایگاه واقعی بخش خصوصی، بهبود محیط کسب‌وکار، مبارزه با فساد، رقابتی شدن اقتصاد، تسهیلات و منابع مالی رقابتی در جهت حمایت از تولید و اقتصاد بخش خصوصی رقم خواهد خورد.

رئیس اتاق ساری بیان کرد: اتاق ساری به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی با تمام وجود در کنار استاندار جدید برای کمک به دولت جهت شکوفایی اقتصادی و خدمت‌دهی به مردم خواهد بود.

موضوعات :
در همین رابطه