مهدی بخشنده اعلام کرد

کمک 38 میلیارد ریالی بخش خصوصی قزوین در بحران کرونا

رئیس اتاق قزوین می‌گوید: بخش خصوصی این استان از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون، بالغ‌بر 38 میلیارد ریال برای مقابله با این بیماری در استان قزوین اهدا کرده است.
تاریخ: 18 فروردین 1399
شناسه: 32762

رئیس اتاق قزوین با تشریح اقدامات بخش خصوصی این استان در جریان مقابله با شیوع کرونا، گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه فوق پیشرفته ضدعفونی‌کننده به مبلغ ۶ میلیارد ریال و ۴ دستگاه مدرن ونتیلاتور به مبلغ ۹ میلیارد ریال به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اهداشده است.

مهدی بخشنده افزود: توزیع ۳۶۰۰ بسته حمایتی معیشتی از اسفندماه ۹۸ تاکنون به ارزش ۱۶ میلیارد ریال، توزیع هزار دست لباس محافظ گان و همچنین تأمین و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بیمارستان‌های بوعلی، ولایت، کوثر، انتقال خون و اورژانس استان قزوین به ارزش ۲ میلیارد ریال از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان بوده است.

مشاور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: خوشبختانه در استان قزوین شاهد همدلی‌ها و همراهی‌های مؤثر فعالان بخش خصوصی با اهداف خیرخواهانه و انجام مسئولیت‌های اجتماعی هستیم و علاوه بر کمک‌های بلاعوض خیرین نیکوکار، بخشی از این اقدامات اجرایی از مجموعه درآمدی اتاق قزوین از محل 3 در هزار و 4 در هزار فروش اعضای اتاق تأمین شده است.

او در پایان تصریح کرد: در طرح نان مهربانی برای مددجویان بی‌بضاعت نیز اتاق بازرگانی قزوین با همکاری خیرین و موسسه نیکوکاری اسرا وابسته به اتاق قزوین از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین و با مشارکت ۲۸ نانوایی در مناطق محروم ۹۶۰ میلیون ریال نان رایگان اهدا کرده است

همچنین اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین نیز به میزان ۴ میلیارد ریال اقدام به توزیع لباس گان، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کرده است.

موضوعات :
در همین رابطه