نامه تبریک غلامحسین شافعی به رئیس اتاق اصناف به مناسبت روز ملی اصناف

توسعه و پیشرفت اقتصادی جوامع در گرو نقش‌آفرینی اصناف است

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران، فرارسیدن روز اصناف را تبریک گفت و نوشت: به گواه تاریخ، توسعه و پیشرفت جوامع خصوصاً از منظر اقتصادی در گرو نقش‌آفرینی اصناف و حضور تمام‌عیار آنها به‌عنوان فعالان اقتصادی در کشور بوده است.
تاریخ: 01 تیر 1399
شناسه: 33597

رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف، روز یکم تیرماه مصادف با روز اصناف را به هیات رئیسه این اتاق و همه اصناف کشور تبریک گفت.

غلامحسین شافعی، توسعه و پیشرفت جوامع خصوصاً از منظر اقتصادی را در گرو نقش‌آفرینی اصناف و حضور تمام‌عیار آنها به‌عنوان فعالان اقتصادی دانسته و از تلاش واحدهای صنفی در ارتقای سطح کیفی زندگی مردم و تأمین مایحتاج آنها تقدیر کرده است.

متن کامل نامه شافعی به مبینی به این شرح است:

جناب آقای ممبینی

رئیس محترم اتاق اصناف

با سلام و احترام

روز یکم تیرماه که برابر با روز اصناف است را به جنابعالی، هیات رئیسه محترم اتاق اصناف و کلیه صنوف تلاشگر و امین در سراسر کشور تبریک می‌گویم. تاریخ گواه آن است که توسعه و پیشرفت جوامع خصوصاً از منظر اقتصادی در گرو نقش‌آفرینی اصناف و حضور تمام‌عیار ایشان به‌عنوان فعالان اقتصادی در کشور بوده است.

تلاش واحدهای صنفی در ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم از یک‌سو و تلاش برای تأمین نیازهای کالایی و خدماتی درخور تقدیر است و در برهه‌های مختلف ارزش‌آفرینی ایشان برای دستیابی به تعادل بین بخش‌های مختلف ستودنی است.

امیدوارم با تعامل و هم‌افزایی توأمان با عبور از شرایط سخت حاصل از تحریم‌های دشوار اقتصادی و نیز شیوع بیماری کرونا، شاهد توفیق و تقویت بخش‌های مختلف اقتصاد بخش خصوصی کشور و خدمت به هم‌میهنان عزیز باشیم.

در همین رابطه