در آیینی با حضور امام جمعه و رئیس اتاق ایلام

500 بن کارت خرید به کادر درمانی مبارزه با کرونا در ایلام اهدا شد

در آیینی با حضور امام جمعه و رئیس اتاق ایلام 500 بن کارت خرید به ارزش یک و نیم میلیارد ریال برای توزیع میان کادر درمانی حاضر در مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستانی ایلام به رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان اهدا شد.
تاریخ: 16 شهریور 1399
شناسه: 34495

رئیس اتاق بازرگانی ایلام گفت: این اتاق در راستای مسئولیت اجتماعی و تقدیر از خدمات صادقانه فعالان جبهه سلامت مبارزه با ویروس کرونا برای 500 نفر از کادر درمانی خدوم بیمارستان های این استان در بخش مقابله با این ویروس ،  بن کارت خرید تهیه کرده است.

شعبان فروتن بیان کرد: فعالان جبهه سلامت با دریافت این بن کارت ها می توانند از فروشگاه افق کوروش هر کدام به  ارزش دو میلیون و 600 هزار ریال (با قدرت خرید سه میلیون ریال) خرید کنند.

وی ادامه داد: این تعداد بن کارت خرید توسط اتاق بازرگانی ایلام و کمپین نفس تهیه و خریداری شده است.

رئیس اتاق ایلام گفت: افزون بر این، در سه ماه گذشته نیز 500 بن کارت خرید در راستای کمک مومنانه توسط اتاق بازرگانی ایلام در بین قشرهای آسیب دیده و مستضعف در مناطق مختلف این استان توزیع شده است.

فروتن خاطرنشان کرد: علاوه بر این تاکنون بیش از 40 هزار قلم کالای بهداشتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال توسط اتاق بازرگانی ایلام تامین و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی این استان قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی دیگر قشرهای جامعه زمینه لازم برای ریشه کنی ویروس کرونا فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از حمایت های اتاق بازرگانی این استان برای تامین تجهیزات پزشکی مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار گفت: خوشبختانه اتاق بازرگانی ایلام در ماه های اخیر تجهیزات و امکانات مناسبی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا تهیه کرده و در اختیار بیمارستان های استان قرار داده است.

موضوعات :
در همین رابطه