رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

شعبه شورای حل اختلاف ویژه بخش خصوصی در اتاق ایلام فعال است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام می‌گوید: شعبه 15 شورای حل اختلاف ویژه بخش خصوصی متشکل از نمایندگان سازمان صمت، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و بانک های عامل در محل اتاق ایلام فعال است و با هدف جلوگیری از اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به اختلافات قضایی بین واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری و بانک ها به ارائه خدمات می‌پردازد.

11 شهریور 1399
کد خبر : 34452
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: شعبه 15 شورای حل اختلاف ویژه بخش خصوصی متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و بانک های عامل در محل اتاق بازرگانی ایلام فعال است.

شعبان فروتن بیان کرد: این شعبه با هدف جلوگیری از اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به اختلافات قضایی بین واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری و بانک ها ایجاد و فعال شده  است.

وی اظهار کرد: این شعبه نقش موثری در ایجاد صلح و سازش و حل اختلافات حقوقی بین تولیدگران، صنعتگران، بازرگانان و دیگر صنوف دارد.

رئیس اتاق ایلام با بیان اینکه این شعبه با همکاری دادگستری استان ایلام، اتاق بازرگانی و سازمان صمت فعال شده است افزود: فعالان بخش خصوصی اعم از واحدهای تولیدی، صنعتی، تجار و بازرگانان و اصناف و بانک ها در صورت مشکل حقوقی می توانند برای پیگیری امور و رفع مشکلات به این شعبه مراجعه کنند.

فروتن تاکید کرد: تاکنون چندین پرونده حقوقی به این شورای حل اختلاف ویژه فعالان بخش خصوصی ارجاع و منتج به نتیجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مرکز داوری اتاق بازرگانی دفتر ایلام نیز به منظور حل و فصل اختلافات بازرگانی اعم از داخلی و خارجی در محل این اتاق فعال بوده و این مرکز از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به فعالان بخش خصوصی برخوردار است.

رئیس اتاق ایلام افزود: این مرکز با هدف ارائه مشاوره به فعالان بخش خصوصی و حل و فصل دعاوی حقوقی تجار و بازرگانان فعال شده است.

فروتن تاکید کرد: اتاق ایلام از هرگونه اقدامی که منجر به رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی شود استقبال کرده و آمادگی لازم برای همکاری با سایر دستگاه ها را دارد.

 

موضوعات :
در همین رابطه