کنفرانس سالانه ICC و FIDIC برگزار می‌شود

اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) و فدراسیون بین‌المللی مهندسان مشاور (FIDIC)، 19 تا 20 مهرماه امسال کنفرانس سالیانه خود را به صورت مجازی برگزار می‌کنند.
تاریخ: 23 شهریور 1400
شناسه: 39572

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) و فدراسیون بین‌المللی مهندسان مشاور(FIDIC)، به عنوان نهادی بین‌المللی در تبیین قراردادهای صنعت ساخت‎وساز در سطح بین‌الملل کنفرانس سالیانه خود را به صورت مجازی برگزار می‌کنند. 

این کنفرانس قرار است در تاریخ ۱۱ تا ۱۲ اکتبر۲۰۲۱  یعنی ۱۹-۲۰ مهرماه امسال به صورت مجازی برگزار شود.

متخصصین و کارشناسان ‌حاضر در این رویداد، علاوه بر مطلع کردن شرکت‌کنندگان از آخرین روندها و تحولات دانش تخصصی و کاربردی روز ، پیشنهاد ایجاد یک پلتفرم شبکه‌ای مختص به جامعه بین‌المللی ساخت و ساز را هم ارائه خواهند کرد.

مهندسین نام‌دار بین‌المللی، متخصصین امور داوری مرتبط با ساخت و ساز و وکلای داخلی شرکت‌های پیشرو در این حوزه، تجارب کاربردی و دانش خود پیرامون قراردادهای فیدیک و رویه‌های مربوط به مطالبات، دعوی‌ها و اختلافات‌، همچنین داوری و حکمیت اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) در پرونده‌های ساخت و ساز را به اشتراک می‌گذارند. 

شرکت در این رویداد برای تمامی فعالین حوزه مرتبط با قراردادها و اختلافات بین‌المللی ساخت‌وساز از جمله مهندسین، پیمانکاران، وکلای داخلی شرکت‌های ساخت‎وساز، وکلای ساخت‌وساز و داوران، میانجی‎گران، کارشناسان و متخصصین، مدیران حوزه عقد قرارداد و همچنین موسسات مالی و سازمان‌های دولتی ذینفع قراردادهای تبیین شده صنعت ساخت و ساز توسط فیدیک مفید خواهید بود.

به علاوه ثبت‌نام در این رویداد رایگان نبوده و علاقه‌مندان جهت ثبت­‌نام و اطلاع از میزان و نحوه پرداخت هزینه می‌توانند به این درگاه اینترنتی مراجعه کنند.

در همین رابطه