رئیس اتاق ایلام در نشست با دانشجویان

دستیابی به توسعه اقتصادی از مسیر دانشگاه می‌گذرد

سیدمحمد موسوی نسب، رئیس اتاق ایلام، با تأکید بر اینکه دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی از مسیر دانشگاه می‌گذرد، گفت: پیوند اقتصاد و دانشگاه زمینه‌ساز اقتصاد پویا و درنهایت دستیابی به توسعه اقتصاد پایدار است.
تاریخ: 16 خرداد 1402
شناسه: 56590

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در نشست با تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های ایلام گفت: دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی از مسیر دانشگاه می‌گذرد.

سیدمحمد موسوی نسب بر ضرورت پیوند اقتصادی و دانشگاه برای بهبود فضای کسب‌وکار و استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور تأکید کرد.

وی ادامه داد: پیوند اقتصاد و دانشگاه به سبب استفاده از تفکر و اندیشه متخصصان اهل‌فن، زمینه‌ساز اقتصاد پویا، بهبود فضای کسب‌وکار، مهار تورم، رشد تولید و درنهایت دستیابی به توسعه اقتصاد پایدار است.

رئیس اتاق ایلام گفت: مهم‌ترین رویکرد فعالیت اتاق ایلام در دور جدید استفاده بهینه از ظرفیت‌های دانشجویان حوزه اقتصادی دانشگاه‌های فعال این استان است.

موسوی نسب تأکید کرد: اتاق ایلام از همکاری و همفکری با دانشگاه و دانشجویان به‌ویژه در رشته‌های مرتبط با کشاورزی، تولید، تجارت و اقتصاد استقبال می‌کند.

وی اظهار کرد: بدون تردید اندیشمندان در حوزه اقتصاد می‌توانند با ارائه راهکارها و نقطه نظرات علمی خود باعث پیشرفت و توسعه همه‌جانبه اقتصاد شوند.

رئیس اتاق ایلام از دانشجویان درخواست کرد برای ارائه نظرات و برنامه‌های خود در راستای توسعه فعالیت‌های بازرگانی به این اتاق همکاری مناسبی داشته باشند.

موسوی نسب تأکید کرد: درهای اتاق ایلام برای همکاری و همفکری به روی دانشجویان باز است.

در پایان، تعدادی از دانشجویان شرکت‌کننده در این نشست مباحثی را در خصوص وضعیت اقتصادی استان و منطقه تشریح کردند.

موضوعات :
در همین رابطه