رادیو مجازی اتاق ایران - 17 اردیبهشت 1403

سیدمحمد موسوی نسب در نشست اتاق ایلام

مهم‌ترین رویکرد اتاق، حمایت واقعی از فعالان اقتصادی است

رئیس اتاق ایلام می‌گوید: مهم‌ترین رویکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، حمایت واقعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف است.

06 خرداد 1402
کد خبر : 56514
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: مهم‌ترین رویکرد و محور کاری اتاق بازرگانی حمایت واقعی از فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف است.

سیدمحمد موسوی نسب در نشست هیات نمایندگان اتاق ایلام افزود: با توجه به توانمندی‌های اقتصادی که در کشور و استان ایلام دارد، تلاش می‌شود که با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های فرصت‌های جدیدی برای شکوفایی اقتصاد به وجود آید.

وی با اشاره به فعالیت اتاق‌ها در دور جدید، گفت: مهم‌ترین تلاش این است که در این دوره جدید گام‌های مؤثری را برای پیشرفت فضای کسب‌وکار و حمایت از فعالان بخش خصوصی برداشته شود.

رئیس اتاق ایلام رمز موفقیت در پیشبرد برنامه‌ها را در گرو همدلی و همراهی توصیف و تأکید کرد: تلاش می‌شود که همه اعضا در کنار یکدیگر بر اساس آنچه قانون برای ما تعریف کرده حرکت کنیم.

وی بر ضرورت سرعت بخشی در تکمیل ساختمان جدید اداری اتاق ایلام تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد که در آینده نزدیک این ساختمان با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف به‌ویژه فعالان اقتصادی افتتاح شود.

موسوی نسب در ادامه بیان کرد: جا دارد از تلاش‌های هیات نمایندگان قبلی به‌ویژه اعضای محترم هیات رئیسه قبلی و رئیس قبلی اتاق تشکر و قدردانی داشته باشم.

شعبان فروتن رئیس پیشین اتاق ایلام نیز در این نشست بر ضرورت همدلی و همراهی کلیه اعضا برای پیشبرد برنامه‌ها تأکید کرد.

فروتن اظهار کرد: استان ایلام در بخش‌های مختلف اقتصادی دارای ظرفیت‌های مناسبی است که با همراهی و همدلی یکدیگر می‌توان از این فرصت برای رونق فضای کسب‌وکار استفاده کرد.

نایب‌رئیس اتاق ایلام نیز در این نشست بر ضرورت فعال‌سازی تمامی بخش‌های اقتصادی استان شامل کشاورزی، تولید، صنعت و معدن، تجارت و بازرگانی و گردشگری تأکید کرد.

فرزاد فیض الهی گفت: باید با تقسیم‌کار و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و استفاده از متخصصان بخش‌های مختلف برای بهبود اقتصادی استان و منطقه برنامه‌ریزی شود.

نصرت اله لارتی، خزانه‌دار اتاق ایلام نیز در این نشست خواستار توجه جدی به تقویت جایگاه فعالان بخش خصوصی برای رونق اقتصادی شد.

همچنین سجاد شیرخانی، عضو هیات رئیسه اتاق ایلام، اتحاد و همدلی را رمز موفقیت شکوفایی اقتصادی توصیف کرد.

در این نشست کلیه اعضای شرکت‌کننده بر ضرورت همدلی و همکاری با یکدیگر تأکید کردند و با اهدای لوح از رئیس سابق اتاق ایلام تقدیر شد.

موضوعات :
در همین رابطه