در کارگروه شورای گفت‌وگو صورت گرفت

بررسی دستورالعمل ایجاد و توسعه شرکت‌های بازرگانی تخصصی یا عمومی صادراتی

کارگروه شورای گفت‌گو پیش‌نویس "دستورالعمل حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های بازرگانی تخصصی و یا عمومی صادراتی" مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را درپی درخواست نمایندگان بخش‌خصوصی مورد بررسی قرار داد.
تاریخ: 24 آذر 1395
شناسه: 5933

به دنبال درخواست نمایندگان بخش خصوصی، پیش‌نویس "دستورالعمل حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های بازرگانی تخصصی و یا عمومی صادراتی" مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از حیث مفاد مندرج در آن و با استناد به مواد 2 و 3 قانون بهبود مستمر کسب و کار مبنی بر دریافت نظرات بخش‌خصوصی در تدوین مقررات، در کارگروه کارشناسی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با دعوت از نمایندگان و اعضای کمیسیون و کنفدراسیون صادرات اتاق ایران و نیز مشاوران دبیرخانه و کارشناسان اقتصادی در حوزه صادرات تشکیل شد و طی آن ضمن تشریح اهداف ایجاد و توسعه شرکتهای مدیریت صادرات توسط صاحبان تجارب به لزوم اعمال نظر ایشان و بخش خصوصی فعال در امر صادرات برای تدوین این دستورالعمل تاکید شد.

بر این اساس، مقرر شد اعضای حاضر در جلسه، نظرات نهایی تشکل خود را برای جمعبندی نظرات بخش‌خصوصی به دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ارسال کنند.

در همین رابطه