پیام تبریک رئیس اتاق ایران به مناسبت کسب رأی اعتماد کابینه از مجلس

صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران طی پیامی با اشاره به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، ضمن آرزوی موفقیت برای کابینه، آمادگی کامل پارلمان بخش خصوصی برای همکاری با دولت را اعلام کرد.
تاریخ: 31 مرداد 1403
شناسه: 70734

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، ابراز امیدواری کرد: کابینه وفاق ملی، دورانی تازه از حکمرانی اقتصادی و اجتماعی با سه‌جانبه گرایی و تعامل مؤثر و مستمر میان «دولت، بازار و تشکل‌های فراگیر ملی» در سیاست‌گذاری و اجرا رقم زنند.

صمد حسن‌زاده در این پیام، آمادگی کامل «اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران» به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل فراگیر اقتصادی و اجتماعی کشور را برای همکاری با دولت چهاردهم اعلام کرد.

متن پیام رئیس اتاق ایران

کسب رأی اعتماد وزرای محترم پیشنهادی رییس جمهور از سوی مجلس شورای اسلامی را خدمت رئیس‌جمهور و وزرای محترم تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق و سربلندی دولت وفاق ملی را خواهانم.

آغاز به کار رسمی این دولت، فرصتی بزرگ برای پاسخ به اعتماد و تدبیر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و حماسه بزرگ حضور و مشارکت مسئولانه مردم عزیز و صبور ایران در انتخابات پانزدهم تیرماه است. رئیس محترم جمهوری اسلامی بارها مشی و مسیر و حرکت خود را وفاق ملی و همکاری نزدیک با اصحاب کسب‌وکار، مردم و شهروندان ایرانی صرف‌نظر از ویژگی‌های آنان و تعهد به قانونمندی، شفافیت و پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری معرفی کرده‌اند.

امید بسیار دارم یکایک وزیران منتخب با تعهد و التزام کامل به این اصول مبارک، دورانی تازه از حکمرانی اقتصادی و اجتماعی با سه‌جانبه گرایی و تعامل مؤثر و مستمر میان «دولت، بازار و تشکل‌های فراگیر ملی» در سیاست‌گذاری و اجرا رقم زنند و در پرتو رهنمودهای رهبر عزیزمان، راهی پرامید به افق‌های روشن و چشم‌اندازهای بلند درخور و شایسته این ملت بزرگ فراهم آورند.

«اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران» به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل فراگیر اقتصادی و اجتماعی کشور، همکاری خود را با دولت چهاردهم اعلام نموده و در جهت تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای دولت جناب آقای دکتر پزشکیان مطابق قانون به‌عنوان مشاور قوای سه‌گانه حمایت و از هر کمکی که به توسعه و رونق اقتصادی کشور منجر شود دریغ نخواهیم کرد.

مزید توفیقات دولت محترم را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

صمد حسن‌زاده

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

در همین رابطه