طبقه متوسط ​​در شهرهای آمریکا آب رفت

تجزیه‌وتحلیل وب یک سایت مالی از درآمدهای شهرهای آمریکا نشان می‌دهد تعداد خانوارهای طبقه متوسط ​​در برخی از شهرها به‌سرعت در حال کاهش است.
تاریخ: 24 شهریور 1403
شناسه: 70877

 براساس تجزیه‌وتحلیل MoneyGeek ، در ۷ شهر از ۱۰ شهر بزرگ آمریکا افراد کمتری در طبقه متوسط ​​ وجود دارند.این داده‌ها از داده‌های موسسه Pew پشتیبانی می‌کند که نشان می‌دهد طبقه متوسط ​​در سراسر آمریکا در سال‌های اخیر کوچک‌شده است. هم Pew و هم MoneyGeek طبقه متوسط ​​را به‌عنوان خانواده‌هایی تعریف می‌کنند که نسبت به میانگین درآمد ملی خانوار بین دوسوم تا دو برابر درآمد دارند.

در میان شهرهای آمریکا با جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر، در هندرسون نوادا، نسبت خانوارهای طبقه متوسط ​​بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ کاهش‌یافته است. در این مدت، طبقه متوسط ​​از ۴۵٫۲ درصد از خانوارها به ۴۱٫۱ درصد رسیده است. پس‌ازآن در ویرجینیا بیچ در ویرجینیا طبقه متوسط از ۴۶٫۸ درصد از خانواده‌ها در طبقه متوسط ​​به ۴۳ درصد رسیده است.

در میان ۱۰ شهر بزرگ آمریکا، سن دیگو بیشترین کاهش خانوارهای طبقه متوسط ​​را داشته است. سن آنتونیو، فیلادلفیا و هیوستون تنها شهرهایی بودند که در بین ۱۰ شهر پرجمعیت طبقه متوسط ​ بودند. براساس داده‌های فدرال، خانواده‌های طبقه متوسط ​​با سه نفر به طور متوسط ​​سالانه بین ۶۲ هزار تا ۱۸۷ هزار دلار درآمد دارند.

از میان شهرهای فوق‌الذکر، سن‌پترزبورگ با دامنه ۴۶ هزار و ۶۲۷ تا ۱۳۹ هزار و۸۸۲ دلار کمترین درآمد طبقه متوسط ​​را داشته است. انکوریج با دامنه درآمدی ۶۷ هزار و ۱۶۷ دلار تا ۲۰۱ هزار و ۵۰۲ دلار بالاترین آستانه را برای قرار گرفتن در طبقه متوسط ​​داشت.

اگرچه طبقه پایین در سال‌های اخیر اندکی کوچک‌تر شده است، اما طبقه بالا سود بیشتری داشته است. طبق گزارشPEW  حدود 19 درصد از جمعیت آمریکا در طبقه بالا هستند. داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که اکنون شکاف بزرگ‌تری بین درآمد خانوارهای با درآمد بالا و سایر خانوارها وجود دارد.

در همین رابطه