اتاق ایران
اقتصاد ایران
اقتصاد جهان
چندرسانهای
[ویدیو]
احیای «برند ایران» نیازمند سرمایهگذاری خارجی و رفع تحریم است
محمد خلج، فعال حوزه استارتاپ معتقد است: برای پذیرش و احیای برند ایران در بازارهای جهانی، باید زمینه سرمایهگذاری خارجی و رفع تحریمها فراهم شود.
جواد کلهر
تاریخ: 22 مهر 1403
شناسه: 71181
در همین رابطه
21 مهر 1403
برای حفاظت از برند ملی، باید تمام مسائل صادرات کنترل شود
17 مهر 1403
غفلت از برندسازی، موجب واگذاری بازارهای صادراتی به رقبا شده است
16 مهر 1403
نشست هماندیشی برندهای تجاری اتاق ایران