در دیدار رئیس اتاق اهواز و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح شد

از سازندگان خوزستانی فعال در صنعت حفاری حمایت شود

محمدجواد امانی، رئیس اتاق اهواز در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، تسریع در پرداخت مطالبات سازندگان خوزستانی فعال در صنعت حفاری و مشارکت دادن بیشتر آنها در این حوزه را خواستار شد.
تاریخ: 29 مهر 1403
شناسه: 71254

رئیس اتاق اهواز با هدف رایزنی برای حمایت هرچه بیشتر شرکت ملی حفاری ایران از سازندگان خوزستانی با محوریت پرداخت مطالبات و همچنین برگزاری مناقصات با مدیرعامل این شرکت دیدار کرد.

محمدجواد امانی در این دیدار بر ضرورت توجه هرچه بیشتر شرکت ملی حفاری ایران به رشد و حمایت از صنایع کوچک تأکید کرد و گفت: برابر با دستورالعمل و قوانین بالادستی، حمایت از تولید داخل یک اولویت غیرقابل‌انکار است.

وی با بیان اینکه به پشتوانه استقرار شرکت ملی حفاری در خوزستان، سازندگان توانمندی در این استان فعالیت دارند گفت: سازندگان استان انتظار دارند که مشارکت بیشتری در تأمین نیازهای صنعت حفاری داشته و این امر در صورتی محقق می‌شود که ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های بالادستی با محوریت حمایت از سازندگان و تأمین‌کنندگان استان تدوین شود.

رئیس اتاق اهواز خاطرنشان کرد: شرکت ملی حفاری به‌عنوان یک واحد صنعتی مادر می‌تواند در رونق و احیا مجدد واحدهای تولیدی استان نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

امانی خاطرنشان کرد: اتاق اهواز در این زمینه پیشنهاد‌هایی دارد که در چارچوب قوانین، امکان مشارکت واحدهای صنعتی استان خوزستان در مناقصات را بیش‌ازپیش فراهم خواهد کرد.

دستور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران برای حمایت از سازندگان خوزستانی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری از تخصیص منابع لازم برای افزایش پرداخت مطالبات ماهانه سازندگان و تأمین‌کنندگان استان خبر داد.

حمیدرضا گلپایگانی در این دیدار ضمن قدردانی از دغدغه رئیس اتاق اهواز به‌منظور پیگیری مشکلات و مطالبات بخش خصوصی استان گفت: صنعت حفاری به‌عنوان یکی از چرخه‌های اصلی تولید نفت، مشتاقانه از رونق و احیای صنایع تولیدی استان حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: به همین منظور، در گام اول، دستورات لازم برای افزایش سهم سازندگان و تأمین‌کنندگان استان در پرداختی‌های ماهانه داده شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری اتاق اهواز، در چارچوب قوانین زمینه‌ای فراهم شود تا بتوان بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی تهیه شود که برای واحدهای تولیدی استان در مناقصات امتیازهای تعیین گردد.

گلپایگانی اضافه کرد: این دستورالعمل‌ها باعث می‌شود تا زمینه مشارکت سازندگان در تأمین نیازهای شرکت ملی حفاری ایران بیش‌ازپیش فراهم شود.

شرکت ملی حفاری در تقویت و توانمندی صنایع داخلی تأثیرگذار است

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان خوزستان نیز با قدردانی از تلاش اتاق اهواز به‌منظور پیگیری مطالبات بخش خصوصی و همچنین توجه مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران برای تسریع در پرداخت مطالبات گفت: قطعاً شرکت ملی حفاری در تقویت و توانمندی صنایع کوچک استان نقش تأثیرگذاری دارد.

سرهنگ طباطبایی با تأکید بر ضرورت تعامل سازنده بین بخش خصوصی و صنایع بزرگ ازجمله شرکت ملی حفاری، افزود: استفاده از ظرفیت‌های استانی ازجمله زمینه‌های این تعامل‌ها محسوب می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه