رادیو مجازی اتاق ایران - 29 مرداد 1403

در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

اتاق اهواز هزینه تقویت آموزش 80 هزار دانش‌آموز خوزستانی را تأمین می‌کند

اتاق اهواز در تفاهم‌نامه‌ای با موسسه بنیان و آموزش‌وپرورش، هزینه تقویت آموزشی دانش‌آموزان مناطق محروم استان خوزستان را تأمین می‌کند و در سال تحصیلی جدید قرار است ۸۰ هزار دانش‌آموزش تحت پوشش قرار گیرند.

30 مرداد 1403
کد خبر : 70706
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتاق اهواز بنا دارد در سال تحصیلی جدید، هزینه تقویت آموزشی ۸۰ هزار دانش‌آموز مناطق محروم استان خوزستان از طریق اپلیکیشن بنیان را تأمین کند و با مشارکت اداره کل آموزش و پروش این استان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به بهبود شاخص‌های آموزشی در مناطق محروم گام بردارد؛ به همین منظور در نشست هم‌اندیشی مدیران موسسه بنیان با برخی اعضای هیات نمایندگان اتاق اهواز و مسئولان آموزش و پروش خوزستان، راهکارهای کاربردی اثربخش بودن این اپلیکیشن موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در حال حاضر ۴۵ هزار دانش‌آموز استان خوزستان به‌صورت رایگان از اپلیکیشن آموزشی موسسه بنیان استفاده می‌کنند و قرار است با پشتیبانی و حمایت اتاق اهواز، ۸۰ هزار دانش‌آموز دیگر مقطع دوم متوسطه نیز تحت پوشش آموزش‌های این موسسه قرار گیرند.

اتاق اهواز به دنبال ارتقای شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان است

رئیس اتاق اهواز با تأکید بر اینکه اتاق اهواز برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، سازوکاری کاربردی را با مشارکت هیات رئیسه و هیات نمایندگان تعیین کرده است گفت: در این راستا بخشی از عمل به تعهدات اتاق در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به سمت ارتقاء شاخص‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه هدایت خواهد شد.

 محمدجواد امانی در نشست هم‌اندیشی هیات رئیسه اتاق اهواز و مدیران اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان با مسئولان موسسه آموزشی بنیان، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با هم‌اندیشی‌هایی که صورت می‌گیرد برای بهبود شاخص‌های آموزشی در استان برنامه‌ریزی کاربردی کنیم.

وی ادامه داد: جامعه هدف اتاق بازرگانی، 80 هزار دانش‌آموز دوره متوسطه هستند که در مناطق محروم به آموزش‌های مربوطه برای کسب نمرات لازم در کنکور نیاز دارند.

رئیس اتاق اهواز خاطرنشان کرد: با توافق‌ها و پیگیری‌هایی که اتاق اهواز در دستور کار دارد، این آموزش‌ها به‌صورت رایگان به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

بهبود شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان خوزستان دغدغه اتاق اهواز است

در این نشست، نایب‌رئیس اتاق اهواز با تأکید بر اینکه بهبود شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان استان خوزستان همواره یکی از دغدغه‌های اتاق اهواز است، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق و موسسه آموزشی بنیان با همین رویکرد منعقد شده است.

شهلا عموری در ادامه این نشست اظهار کرد: توجه به مناطق محروم، از مهم‌ترین اولویت‌ها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اتاق اهواز است.

وی تصریح کرد: برابر با تفاهم‌نامه همکاری اتاق و موسسه آموزشی بنیان، ۸۰ هزار دانش‌آموز دوره متوسطه مشمول این تفاهم‌نامه می‌شود تا آموزش‌های مربوطه به‌صورت رایگان از طریق اپلیکیشن بنیان در دسترس دانش‌آموزان مشمول این آموزش‌ها قرار گیرد.

عموری با بیان اینکه این آموزش‌ها ویژه سال تحصیلی جدید 1403-1404 ارائه خواهد شد گفت: انتظار می‌رود که اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان در شناسایی دانش‌آموزان نیازمند به این آموزش‌ها همکاری‌های لازم را با اتاق داشته باشد.

مسئولان خوزستان زیرساخت‌های توسعه آموزش‌های بنیان در مناطق محروم را فراهم کنند

عضو هیات نمایندگان اتاق اهواز با تأکید بر اینکه موسسه آموزشی بنیان می‌تواند در ارتقاء شاخص‌های آموزشی خوزستان تأثیرگذار باشد گفت: مسئولان استان زیرساخت‌های لازم در دسترسی دانش‌آموزان مناطق محروم به آموزش‌های این موسسه ازنظر سخت‌افزاری را فراهم کنند.

محمد حلوایی نیز در این نشست اظهار کرد: آموزش‌های این موسسه می‌تواند در بهبود شاخص‌های آموزشی و همچنین قبولی‌های کنکور استان تأثیرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه هدف اتاق اهواز برای مشارکت در توسعه آموزش‌های بنیان در استان خوزستان انجام مسئولیت‌های آموزشی در مسیری کاربردی ویژه آینده‌سازان کشور است گفت: با تکیه‌بر آموزش‌های نوین و تأثیرگذار، قطعاً شاهد بهبود عملکرد دانش‌آموزان استان در دوره متوسطه و همچنین کنکور خواهیم بود.

ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اتاق اهواز بر پایه مبانی علمی و کاربردی است

عضو هیات نمایندگان اتاق اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی اتاق برای تحت پوشش قرار دادن 80 هزار دانش‌آموز متوسطه از مناطق محروم گفت: تفاهم‌نامه اتاق اهواز و موسسه آموزشی بنیان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بر پایه مبانی علمی و کاربردی انجام شده است.

 هبت اله اصولی در ادامه این نشست عنوان کرد: این اقدام، چشم‌اندازی جدید و تازه در حوزه آموزشی استان ایجاد کرده که می‌تواند برای آینده استان نقش سرنوشت سازی داشته باشد.

وی بیان کرد: توجه به مناطق محروم ازنظر آموزشی، تحولات اثرگذاری را در پی دارد که قطعاً با مشارکت و همکاری مجموعه دستگاه‌های مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.

موضوعات :
در همین رابطه