در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید | تقدیر از روابط عمومی‌های برتر بر اساس شش شاخص

به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با همکاری اتاق ایران، نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی‌های تجاری برگزار و بر اساس داوری‌های انجام شده، برترین‌ها در سه سطح معرفی شدند.
خبرنگار
تاریخ: 13 آذر 1404
شناسه: 88359

برگزیدگان جشنواره برترین‌ روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور در سه سطح معرفی شدند. هیات داوران در این جشنواره، روابط‌ عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بر اساس مجموعه آثار ارسالی در ۶ شاخص و در سه سطح معرفی کردند که در مراسمی با حضور حسین پیرموذن نایب‌رئیس و کیوان کاشفی عضو هیات رئیسه اتاق ایران، محمدرضا نوروزپور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، صمد یوسفی اصل رئیس اتاق زنجان، مصطفی موسوی رئیس اتاق خرمشهر، علی اکبر عبدالملکی رئیس اتاق سنندج، جواد زمانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران، دکتر ایله ای رئیس هیات داوران با دریافت تندیس جشنواره و لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر این اساس، محورهای ارزیابی نخستین جشنواره مدیران روابط‌ عمومی اتاق‌های کشور در شش بخش تعیین شده است؛ معرفی این محورها با ارتباطات الکترونیک آغاز می‌شود.

بخش نخست، ارتباطات الکترونیک است که برای ارزیابی عملکرد وب‌سایت اتاق‌ها، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و سامانه‌های ارتباطی ایجاد شده برای توسعه ارتباط با ذی‌نفعان ارزیابی شده است.

بخش دوم، به تبلیغات اختصاص دارد. در این بخش، تولید تیزرهای تبلیغاتی و فیلم‌های مستند که برای معرفی اتاق‌های استان، پروژه‌ها یا موضوعات اجتماعی تهیه شده‌اند، ارزیابی شده است.

بخش سوم به ارتباطات و رسانه مربوط می‌شود. تولید محتوای خبری و تحلیلی، انتشار محتوا در رسانه‌های سراسری و محلی و همچنین برگزاری کنفرانس‌های خبری رئیس و ارکان اتاق‌ها در این بخش ارزیابی شده است.

بخش چهارم، انتشارات است که شامل بروشورهای معرفی اتاق و پروژه‌ها، گزارش‌های عملکرد، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی استان‌ها، کتاب‌ها و ویژه‌نامه‌ها است که تولید و ارزیابی شده‌اند.

بخش پنجم هم به مطالعات اجتماعی اختصاص دارد که شامل پژوهش‌های مرتبط با فعالیت‌های روابط‌عمومی، نظرسنجی‌های انجام شده در حوزه جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، گردهمایی‌ها و ذی‌نفعان و همچنین تحلیل محتوا و مستندسازی می‌شود.

بخش ششم، برنامه‌ریزی است. تدوین برنامه سالانه روابط‌عمومی‌ها برای سال مورد ارزیابی، محور اصلی این بخش را تشکیل داده و ارزیابی شده است.

این شش محور، چارچوب رسمی ارزیابی جشنواره را تشکیل داده و مبنای داوری فعالیت‌های روابط‌عمومی اتاق‌های سراسر کشور قرار گرفت.

بر این اساس، روابط عمومی‌ها در سه سطح طایی، نقره و برنز معرفی شدند.

در بخش طلایی: مصطفی درویشی مدیر روابط عمومی اتاق تهران، ساسان نیک‌رفتار خیابانی مدیر روابط عمومی اتاق تبریز، محمد جعفری مدیر روابط عمومی اتاق اردبیل، فاطمه آستانی مدیر روابط عمومی اتاق مشهد، داوود داوودی مدیر روابط عمومی اتاق کرج، رتبه ششم به صورت مشترک علی جمشیدی مدیر روابط عمومی اتاق کرمان و میعاد مهندسی مدیر روابط عمومی اتاق بوشهر

در بخش نقره: مهدی ممبینی مدیر روابط عمومی اهواز، فاطمه هاشمی‌نیک مدیر روابط عمومی اتاق شیراز، سارا آذری‌فر مدیر روابط عمومی اتاق خرمشهر، حبیب‌الله صندوق‌دار مدیر روابط عمومی اتاق سمنان، وحید طاهری مدیر روابط عمومی اتاق رشت، علی غیور مدیر روابط عمومی اتاق ارومیه، پروین محسنی مدیر روابط عمومی اتاق اصفهان، توحید ملکی مدیر روابط عمومی اتاق گرگان، گلاویژ فهرمانی مدیر روابط عمومی اتاق کرمانشاه، سمیرا نعیمی مدیر روابط عمومی اتاق آبادان، ریحانه اکبری مدیر روابط عمومی اتاق بیرجند، محمدرضا حسنی مدیر روابط عمومی اتاق زنجان و محمد اندرخورا مدیر روابط عمومی اتاق ساری

در بخش برنز: شیرین زارعی مدیر روابط عمومی اتاق بندرعباس، عاطفه ابراهیمی مدیر روابط عمومی اتاق یزد، فریاد الماسی مدیر روابط عمومی اتاق سنندج، پرنیا مرشدسلوک مدیر روابط عمومی اتاق اراک، امین آزادبخت مدیر روابط عمومی اتاق خرم‌آباد، منصور مدنی مدیر روابط عمومی اتاق همدان، احمد ریاحی دهکردی مدیر روابط عمومی اتاق شهرکرد، مجیدحسین بالدران مدیر روابط عمومی اتاق قزوین، محمد جعفری مدیر روابط عمومی اتاق قم، فاطمه اکرمی‌فرد مدیر روابط عمومی اتاق کاشان، رضا عباسی مدیر روابط عمومی اتاق ایلام، فاطمه برزگر مدیر روابط عمومی اتاق بجنورد، محسن محقق مدیر روابط عمومی اتاق یاسوج و فرزاد نارویی مدیر روابط عمومی اتاق زاهدان.

در همین رابطه