رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

دبیرکل اتاق اردبیل همزمان با سفر هیات استان به آذربایجان مطرح کرد

اردبیل به دنبال حضور موثر در بازار خدمات فنی-مهندسی کشور آذربایجان

هیات تجاری-مهندسی اردبیل به منظور حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان باکو، دیدار با سفیر ایران در آذربایجان، دیدار با رئیس کنفدراسیون کارآفرینان آذربایجان و مذاکره با فعالان بخش خصوصی این کشور به باکو سفر کرده است.

27 مهر 1396
کد خبر : 10603
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هیات تجاری-مهندسی اردبیل به منظور حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان باکو، دیدار با سفیر ایران در آذربایجان، دیدار با رئیس کنفدراسیون کارآفرینان آذربایجان و مذاکره با فعالان بخش خصوصی این کشور به باکو سفر کرده است.

 دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل با اشاره به این سفر گفت: این هیات که به همت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل، اتاق مشترک ایران و آذربایجان و نظام‌مهندسی ساختمان اردبیل به باکو اعزام شده ضمن شرکت در نمایشگاه ساختمان باکو، رایزنی‌هایی برای افزایش ارتباطات و تعاملات به‌ویژه صادرات محصولات فنی–مهندسی و حضور مهندسان مشاور طراح و مجری ساختمان در باکو خواهد داشت.

حسین وثوقی ایرانی افزود: علاوه بر حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان باکو، دیدار با سفیر ایران در آذربایجان، دیدار با رئیس کنفدراسیون کارآفرینان آذربایجان، بازدید از نمایشگاه و مرکز تجاری ایران در باکو و رایزنی با شرکت‌های بزرگ ساختمانی در برنامه هیات قرار دارد.

دبیر کل اتاق اردبیل به حضور رئیس پارک علم و فناوری استان در هیات یاد شده اشاره کرد و گفت: امیدواریم این سفر نتایج خوبی را در تقویت تعاملات و ارتباطات و روابط فی‌مابین با پارک فناوری آذربایجان به همراه داشته باشد.

وثوقی ایرانی توانمندی بخش تجاری و مهندسی استان را فرصتی استثنائی برای تقویت ارتباطات و تعاملات با کشورهای همسایه به‌ویژه آذربایجان، حوزه قفقاز و آسیای میانه دانست و گفت: با این ظرفیت عظیم می‌توان علاوه بر صادرات محصولات متنوع فنی و مهندسی، فروش محصولات ساختمانی آن‌هم از نوع پیشرفته و به شکل سبک امیدوار باشیم تا به طور موثر سهمی از بازار آذربایجان و کشورهای همسایه را در اختیار بگیریم.

وی اضافه کرد: ما در این نمایشگاه و سفر تلاش می‌کنیم تا در کنار آشنایی با بازار آذربایجان و کشورهای همسایه با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه همکاری‌های مشترکی را برای افزایش صادرات و تعاملات دوجانبه انجام داده و زمینه حضور مشاوران، مهندسان، تجار و بازرگانان فعال در عرصه صادرات صنایع ساختمانی را فراهم آوریم.

در همین رابطه