رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

هیات نمایندگان اتاق اصفهان با شهردار اصفهان دیدار کردند

تأکید شهردار اصفهان بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مدیریت شهر

رئیس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با شهردار جدید این شهر دیدار کردند.

27 مهر 1396
کد خبر : 10604
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با شهردار جدید این شهر دیدار کردند.

رئیس اتاق اصفهان در دیدار با شهردار اصفهان گفت: اتاق اصفهان به‌عنوان بازوی شهرداری در خدمت شهر و شهرداری اصفهان است و اتاق و شهرداری می‌توانند با همدلی و همراهی علاوه بر حل مسائل و مشکلات زمینه ارتقاء جایگاه بین‌المللی این شهر را فراهم سازند.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی به راه‌یابی پروژه اتاق اصفهان به جمع چهار پروژه برتر جهان در کنگره اتاق های بازرگانی جهان در سیدنی اشاره کرد و گفت: اصفهان همواره به‌عنوان یک شهر بین‌المللی شناخته می‌شود و اتاق اصفهان آماده است تجربه های بین‌المللی خود را در اختیار شهرداری قرار دهد.

شهردار اصفهان نیز در این دیدار گفت: اتاق بازرگانی به‌عنوان حلقه واسط دولت و مردم در بخش اقتصاد نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی جامعه دارد.

قدرت الله نوروزی افزود: مدیریت شهر اصفهان در دوره جدید تلاش می‌کند از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه شهر استفاده کند و آماده همکاری با اتاق اصفهان است.

وی با اشاره به برنامه 120 صفحه‌ای برای حل مسائل و مشکلات شهر اصفهان گفت: از ویژگی این برنامه سنجش پذیری است که می‌توان در هر مرحله رسیدن به اهداف موردنظر را ارزیابی کرد.

وی تأکید کرد: مسائل شهر اصفهان بسیار پیچیده است و برای حل آن باید از راهکارهای چندمرحله‌ای‌ استفاده کرد.

نوروزی حقوق شهروندی را یکی از موضوعات مغفول جامعه برشمرد و گفت: امیدواریم با همکاری آموزش‌وپرورش حقوق شهروندی در مدارس آموزش داده شود تا نسل آینده با حقوق و وظایف شهروندی خود آشنا شود.

وی توجه به آب، خاک و هوا را سه موضوع مهم شهر اصفهان در صنعت گردشگری دانست و گفت: اگر بخواهیم صنعت گردشگری اصفهان را توسعه دهیم باید بر این سه موضوع با همکاری مردم و سازمان‌های مسئول تمرکز کنیم.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک وسیله حمل‌ونقل برای شهروندان گفت: اگر بخواهیم دوچرخه‌سواری را در شهر باهدف جابه‌جایی نهادینه کنیم ابتدا باید به زیرساخت‌های موردنیاز و حل مسائل فرهنگی آن توجه ویژه کنیم.

قدرت الله نوروزی نژاد پس از مهدی جمالی نژاد پانزدهم مهرماه شهردار اصفهان شد.

موضوعات :
در همین رابطه