رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

در نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و بلژیک مطرح شد

برقراری خط هوایی مستقیم میان ایران و بلژیک، زمینه‌ساز توسعه روابط تجاری

مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اتاق بازرگانی بلژیک می گوید فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری بسیاری بین اصفهان و بلژیک است که با شناسایی آن و تلاش بر روی آن می‌توان سطح روابط اقتصادی دو طرف را عمیق‌تر کرد.

21 آبان 1396
کد خبر : 10932
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

عضو هیات رئیسه اتاق اصفهان می گوید استان اصفهان نیروی متخصص و تحصیل‌کرده زیادی دارد که می‌تواند در زمینه‌های مختلف نیاز تولیدکنندگان بلژیکی را برطرف کند.

نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و بلژیک با حضور مدیر منطقه شمال آفریقا و خاورمیانه اتاق بازرگانی بلژیک در اتاق اصفهان برگزار شد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در این نشست گفت: استان اصفهان با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی مقصد جدید سرمایه‌گذاران خارجی می‌شود.

قاسم علی جباری از آمادگی استان اصفهان برای تأمین نیاز بلژیک به نیروی انسانی متخصص خبر داد و افزود: استان اصفهان ازنظر نیروی متخصص و انرژی دارای مزیتی است که می‌تواند سرمایه‌گذاران را به خود جذب کند. اصفهان نیروی متخصص و تحصیل‌کرده زیادی دارد که می‌تواند در زمینه‌های مختلف نیاز تولیدکنندگان بلژیکی را برطرف کند.

جباری خاطرنشان کرد: ایران و بلژیک رابطه چند صدساله اقتصادی دارند و قانون گمرکی ایران توسط مسیونوز بلژیکی در دوره قاجاریه تهیه و تنظیم شده است.

رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری اتاق اصفهان خواستار دایر شدن خط پروازی بین اصفهان و بروکسل شد و گفت: این خط هوایی می‌تواند زمینه بازدید گردشگران بلژیکی از اصفهان را فراهم کند.

مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اتاق بازرگانی بلژیک در این نشست گفت: استان اصفهان به‌عنوان مهم‌ترین استان ایران همواره موردتوجه فعالان اقتصادی بلژیکی قرار دارد و ازاین‌رو نشست در این استان برگزار شد.

قسلیم بریدل افزود: فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری بسیاری بین اصفهان و بلژیک است که با شناسایی و تلاش بر روی آن می‌توان سطح روابط اقتصادی دو طرف را عمیق‌تر کرد.

در پایان این نشست هیات بلژیکی با فعالان اقتصادی استان اصفهان مذاکرات تجاری خود را دنبال کردند.

 

موضوعات :
در همین رابطه