رادیو مجازی اتاق ایران - 18 اردیبهشت 1403

پانزدهمین دوره باشگاه مدیران و مشاوران اتاق اصفهان برگزار شد

پانزدهمین دوره باشگاه مدیران و مشاوران استان اصفهان با تشریح گزارشی از مشاوره‌های این باشگاه در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

09 دی 1396
کد خبر : 11598
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پانزدهمین دوره باشگاه مدیران و مشاوران استان اصفهان با تشریح گزارشی از مشاوره‌های این باشگاه در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

کوروش خسروی نایب‌رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق اصفهان در حاشیه برگزاری این باشگاه گفت: در این دوره باشگاه 30 مشاور باشگاه درزمینه های فروش، صادرات، بهره‌وری، تأمین مالی، مدیریت مالی، برندینگ و ثبت اختراع، سرمایه‌گذاری خارجی، فناوری اطلاعات (کلیه شاخه‌ها)، روابط عمومی و رسانه، امور حقوقی و تنظیم قراردادها و تجارت الکترونیک به مراجعان خدمات مشاوره رایگان ارائه دادند.

خسروی تصریح کرد: سه پیشخوان مشاوره، شامل بازرگانی، مدیریت و فناوری اطلاعات (ICT) هر یک شامل چهار مشاوره از ابعاد مختلف، در این دوره باشگاه به مراجعان خدمات مشاوره رایگان عرضه کردند.

وی افزود: این باشگاه به همت کمیته شبکه‌سازی متخصین کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق اصفهان و با همکاری شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان باهدف ارائه خدمات مشاوره به اعضای اتاق بازرگانی، فعالان اقتصادی و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های اقتصادی راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: کلیه مشاوران حاضر در باشگاه از طریق مصاحبه و ارزیابی انتخاب و در هر دوره باشگاه مورد نظرسنجی شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرند.

باشگاه مدیران و مشاوران استان اصفهان سه‌شنبه‌های اول ماه در اتاق اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

موضوعات :
در همین رابطه