رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

به همت بخش خصوصی

نمایشگاه تجاری و صنعتی اختصاصی ایران در بغداد برگزار می‌شود

رایزن بازرگانی ایران در عراق از برگزاری نمایشگاه اختصاصی تجاری و صنعتی کشورمان در بغداد از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری توسط بخش خصوصی خبر داد.

14 بهمن 1396
کد خبر : 12071
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: نمایشگاه اختصاصی تجاری و صنعتی کشورمان از تاریخ  ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری در بغداد برگزار می‌شود.

ناصر بهزاد افزود: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری سفارت جمهوری اسلامی، توسط بخش خصوصی در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بغداد برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های تجاری و صنعتی ایران است و پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ شرکت صنعتی تجاری و مهندسی در فضای بیش از ۱۰۰۰ مترمربع نسبت به معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات خود اقدام کنند.

وی افزود زمینه‌های مشارکت شرکت‌های برتر ایرانی در بخش‌های مختلف صنعتی عراق در قالب سه پروژه با 10 عنوان تعریف شده است و این امکان را به شرکت‌های ایرانی می‌دهد که با شناخت دقیق‌تری بتوانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری جدید در عراق وارد شوند.

بهزاد در خصوص این سه پروژه به ایرنا گفت: کلیه زیرشاخه‌های صنعت ساختمانی تحت عنوان «پروبیلد ایران»، زیرشاخه‌های صنایع غذایی تحت عنوان «پروفود ایران» و سایر گروه‌های صنعتی شامل گروه‌های وابسته به صنعت خودرو، آب، برق، خدمات فنی و مهندسی، پلاستیک، تجهیزات پزشکی، چاپ و بسته‌بندی و... تحت عنوان پروژه سوم تعریف شده است.

ایزن بازرگانی ایران در عراق برگزاری و مذاکرات تجاری و صنعتی میان فعالان ایرانی و عراقی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب این نمایشگاه عنوان کرد.

بهزاد تأکید کرد توسعه بازار عراق در شرایط ورود این کشور به مرحله بازسازی پس از پایان جنگ با داعش و آزادسازی مناطق اشغال شده، فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های ایرانی جهت اجرا پروژه‌های مهم و تأمین و صدور کالاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با رایزن بازرگانی ایران در عراق با شماره 3 - 009647700055151 تماس بگیرند.

موضوعات :
در همین رابطه