رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق سمنان در مذاکره با هلدینک NFC چین

سمنان آمادگی سرمایه‌گذاری خارجی با محوریت معادن را دارد

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق سمنان می گوید استان سمنان به دلیل غنی بودن  ظرفیت‌های معدنی بسیار مناسب، برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در محصولات معدنی از قبیل گچ، نمک، زئولیت و پتاس آمادگی کامل دارد.

02 خرداد 1397
کد خبر : 13613
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشست مشترک هلدینک NFC  کشور چین با حضور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در محل مرکز سرمایه‌گذاری این استان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در این نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را مهم برشمرد و گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار مناسبی  برای مشارکت  و سرمایه‌گذاری دارد. سرمایه‌گذاری در محصولات معدنی از قبیل گچ، نمک، زئولیت و پتاس در استان سمنان فراهم است.

علی‌اصغر جمعه‌ای پیشنهاد ایجاد شهرک صنعتی مستقل سرمایه‌گذاری خارجی را در نشست مذکور ارائه و اظهار کرد: مناطق اقتصادی استان با زیرساخت‌های لازم آمادگی  واگذاری دارند. 

 در ادامه این نشست نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان حضور سرمایه‌گذاران شرکتNFC چین  را مغتنم شمرد و اظهار کرد: بیشتر تمایل استان سمنان سرمایه‌گذاری است و این آمادگی  وجود دارد که در استان سمنان  شهرک صنعتی سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شود.

امیر خلیلی خواه اضافه کرد: آمادگی کامل برای سرمایه‌گذاری خارجی معادن فلزی و غیرفلزی در استان سمنان مهیا است. زیرساخت‌های لازم برای تأمین منابع  به شکل یوزانس قابل‌ارائه است و این آمادگی وجود دارد که بانک‌های خصوصی در تأمین منابع مشارکت لازم را داشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: پروژهای معدنی و گردشگری، زیرساخت  قابل‌ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی است.

در پایان این نشست مدیران ارشد شرکت NFC در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور یافتند و مذاکرات کارشناسی برگزار کردند.

موضوعات :
در همین رابطه