میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

معاون دادگستری اردبیل در جلسه کمیته حمایت قضایی استان

کمک به سرمایه‌گذاری در اردبیل در سطح مطلوب نیست

یوسف خدادادی، معاون دادگستری استان اردبیل می گوید بهترین راه برون رفت از شرایط کنونی برای استان کمک به سرمایه گذار و کار آفرینان است. انتظار است مسئولین دستگاه‌های مختلف بهترین همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند.

07 آبان 1397
کد خبر : 16018
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پانزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی استان اردبیل با حضور حسین پیرموذن، عضو هیئت رئیسه اتاق ایران، خدادادی معاون دادگستری کل استان، عتباتی دادستان استان اردبیل و مسئولان و مدیران ادارات و بانک­های مختلف در اتاق اردبیل برگزار شد.

معاون دادگستری استان در پانزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی استان گفت: تا کنون ۷۱ پرونده واحدهای سرمایه گذاری و تولیدی در این کمیته مطرح شده است و تصمیمات مقتضی درمورد این پرونده‌ها اتخاذ شده است.

یوسف خدادادی افزود: ۵ پرونده در این جلسه مطرح شد که عبارتند از: کشتارگاه پارس‌آباد، پرونده سه بانک، اداره امور مالیاتی، پرونده‌ای در ارتباط با شرکت آب منطقه‌ای و یک پرونده در ارتباط با اداره راه، که در مورد این پرونده‌ها تصمیمات مساعدی اتخاذ شد.

خدادادی تاکید کرد: مثل جلسات قبلی باز هم پرونده‌هایی در ارتباط با بانک‌ها داشتیم که در آنها تولیدکنندگان درمورد نحوه محاسبه سود و جریمه تسهیلات بانکی اعتراض داشتند که این محاسبات منطبق با قوانین بانک مرکزی نیست. بر این اساس ما پرونده‌ای را به محاسبه کارشناس رسمی ارجاع دادیم.

وی تصریح کرد: نحوه کمک به سرمایه‌گذاری در استان در سطح مطلوب نیست. امروز در بررسی پرونده‌ای متوجه شدیم که علی رغم آمادگی سرمایه گذار برای انجام هر امری، کارشکنی‌هایی در کار این متقاضی صورت ‌گرفته که دستورات لازم در این مورد صادر شد.

خدادادی گفت: بهترین راه برون رفت از شرایط کنونی برای استان کمک به سرمایه گذار و کار آفرینان است. انتظار این است مسئولین دستگاه‌های مختلف بهترین همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند.

معاون دادگستری استان گفت: کمیته حمایت قضایی در جایگاه خود در راستای کمک به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تلاش می‌کند تا مصوبات قانونی در حمایت از سرمایه‌گذاران مشروع داشته باشد که خوشبختانه بسیاری از مصوبات کمیته حمایت قضایی تا به امروز در این راستا اجرایی شده‌اند.

موضوعات :
در همین رابطه