رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

علی‌اصغر جمعه‌ای خبر داد

اجلاسیه خانه صنعت و معدن کشور، 23 و 24 آبان ماه در سمنان برگزار می‌شود

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق سمنان از برگزاری سی و یکمین اجلاسیه خانه صنعت و معدن کشور به میزبانی استان سمنان در تاریخ 23 و 24 آبان ماه خبر داد.

20 آبان 1397
کد خبر : 16212
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: سی و یکمین اجلاسیه خانه صنعت و معدن کشور به میزبانی استان سمنان، 23 و 24 آبان ماه برگزار می شود و بازدید از واحدهای تولیدی بزرگ و موفق، معرفی ظرفیت های گردشگری استان و معرفی توانمندی های صنعتی و معدنی استان از جمله برنامه های جنبی این اجلاسیه است.

علی‌اصغر جمعه‌ای از بررسی و واکاوی مشکلات و موانع پیش روی صنعت و معدن در این اجلاسیه ملی خبر داد و اظهار کرد: از وزیر صنعت برای حضور در این اجلاسیه دعوت شده است. همچنین احتمال حضور معاونین وزیر و برخی مسوولان کشور در این اجلاسیه وجود دارد.

جمعه ای با اشاره به مشکلات پیش روی فعالان صنعت و معدن در کشور تصریح کرد: مسوولان کشور باید چاره ای برای مشکلات فعالان تولید بیاندیشند. تحریم جزء لاینفکی از ساختار تولید و اداره کشور شده است، باید برای عوارض ناشی از تحریم ها چاره جویی شود.

جمعه ای ادامه داد: با تصمیمات خلق الساعه، بی برنامگی، نبود نقشه راه و استراتژی مشخص در حوزه تولید، فشارهای داخلی روز به روز بیشتر می شود. باید در مسائل داخلی به یک اتحاد و انسجام درونی برسیم تا اثرات تحریم خفیف تر شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه نابسامانی های داخلی به دشمن خارجی جسارت تحریم را می دهد، گفت: تا مادامی که این نا بسامانی ها مرتفع نشود، مشکل تولید و اشتغال همچنان در کشور وجود خواهد داشت. اگرچه مشکلات بارها بیان شده اما متاسفانه کمتر گوش شنوایی برای شنیدن آنها وجود داشته است.

 

 

موضوعات :
در همین رابطه