رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

فراخوان ثبت‌نام در هیات اعزامی

هیات تجاری اتاق ایران وزیر خارجه را در سفر به هند همراهی می‌کند

رئیس اتاق ایران در رأس هیات تجاری، وزیر امور خارجه کشور را در سفر به هندوستان، همراهی می‌کند. این هیات دوشنبه 17 لغایت پنجشنبه 20 دی‌ماه سال جاری عازم هند می‌شود.

05 دی 1397
کد خبر : 16950
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هیات تجاری به سرپرستی رئیس اتاق ایران به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و هند در معیت وزیر امور خارجه از دوشنبه 17 لغایت پنجشنبه 20 دی‌ماه سال جاری به هند اعزام خواهد شد.

فعالان اقتصادی که در زمینه‌های دارو و مواد دارویی، تجهیزات پزشکی، سموم دفع آفات نباتی، لوازم و قطعات یدکی خودرو، لوازم الکترونیک، مواد پتروشیمی و شیمیایی، نساجی و صنایع وابسته، گردشگری سلامت و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند و دارای سابقه تجاری با کشور هند هستند، در صورت تمایل، مراتب آمادگی خود را به همراه مشخصات کامل متقاضی، مشخصات شرکت و کپی گذرنامه به آدرس ایمیل S.farkhondehnezhad@iccima.ir ارسال کنند.

هیات تجاری با پرواز اختصاصی به این کشور سفر می‌کند و هزینه سفر (هتل، ترانسفر فرودگاهی و داخل شهری – غذا) معادل 700 دلار آمریکا به صورت علی‌الحساب است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سماء فرخنده نژاد کارشناس ارشد میز هند در معاونت امور بین‌الملل اتاق ایران به شماره 85732372 تماس بگیرند.

موضوعات :
در همین رابطه