رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در نشست دبیران کل، مدیران و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی در پروژه‌ spx

واحدهای صنعتی به شبکه ارتباطی spx متصل می‌شوند

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس اتاق اصفهان می‌گوید: spx می‌تواند زمینه ارتباط بین فعالان اقتصادی در زمینه‌های مختلف را فراهم کند و همچنین زمینه ارتباطات بین‌المللی بین کارفرمایان خارجی و پیمانکاران داخلی را فراهم سازد.

29 دی 1397
کد خبر : 17282
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در نشست دبیران کل، مدیران و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی در پروژه spx در سالن اجتماعات اتاق اصفهان یکی از وظایف مهم اتاق‌های بازرگانی را توسعه و تسهیل کسب و کار برای فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: spx می‌تواند زمینه ارتباط بین فعالان اقتصادی در زمینه‌های مختلف را فراهم کند و همچنین زمینه ارتباطات بین‌المللی بین کارفرمایان خارجی و پیمانکاران داخلی را فراهم سازد.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به اینکه اتاق اصفهان پیش قدم در راه‌اندازی مرکز پیمانکاری فرعی spx در کشور بود، افزود: پس از یک دوره فعالیت این مرکز به اتاق ایران پیشنهاد دادیم که این مرکز در اتاق های بازرگانی سراسر کشور راه اندازی و به صورت ملی اداره شود.

سهل آبادی از راه‌اندازی شورای راهبردی spx در اتاق ایران خبر داد و گفت: این شورا می تواند نقش موثری در راه اندازی مرکز پیمانکاری فرعی در سطح کشور و  تقویت ارتباط بین المللی با یونیدو داشته باشد.

وی یکی از چالش شهرک های صنعتی را بی اطلاعی صنعت گران از واحدهای تولیدی فعال در آن شهرک دانست و گفت: spx می تواند شبکه ارتباطی بین صنعت گران یک شهرک یا استان و کشور را فراهم کند که در قالب یک نرم افزار از توانمندی های یکدیگر باخبر شوند و زمینه همکاری بین یکدیگر را فراهم کنند.

سهل آبادی با اشاره به تحریم های خارجی علیه ایران و ضرورت هم افزایی واحدهای صنعتی در این شرایط گفت: ایجاد شبکه ارتباطی بین واحدهای صنعتی می تواند نیازهای تولیدکنندگان در داخل کشور با هزینه کمتر تامین شود و چرخه تولید به چرخش باشد و برای جوانان اشتغال زایی شود.

مصطفی رناسی، نایب رئیس اتاق اصفهان در این نشست از تجربه موفق مرکز پیمانکاری فرعی اتاق اصفهان طی چهار سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون قراردادهای داخلی و خارجی بسیاری در مرکز تنظیم شده است و هر سال نمایندگان spx اصفهان در نمایشگاه های آلمان و فرانسه که توسط یونیدو برگزار می شود، شرکت فعال دارند.

قاسم علی جباری، رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق اصفهان نیز در این نشست خواستار شبکه سایز واحدهای صنعتی در شهرکها و تقویت ارتباط های بین المللی تشکلها شد.

نشست یک روزه نمایندگان اتاق های البرز، بوشهر، همدان، کاشان، ارومیه، یزد و کرمان با موضوع معرفی اتاق اصفهان به عنوان نماینده اتاق ایران و مجری پروژه spx در کشور در اصفهان برگزار شد.

موضوعات :
در همین رابطه