رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

برگزاری پنجمین رویداد کارآفرینی اتاق اصفهان

پنجمین رویداد معرفی کارآفرینان موفق با عنوان«درمسیر موفقیت» با تکریم احمدعلی فروغی ابری، رییس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در اتاق اصفهان برگزار شد.

30 تیر 1395
کد خبر : 2648
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پنجمین رویداد معرفی کارآفرینان موفق با عنوان«درمسیر موفقیت» با تکریم احمدعلی فروغی ابری، رییس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در اتاق اصفهان برگزار شد.

امیر کشانی، معاون جوانان  اتاق اصفهان در این مراسم گفت: دکتر فروغی به عنوان کارآفرین موفق در بخش آموزش منشا خدمات ارزنده ایی برای جامعه است.

وی دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان)را یکی از مراکز مهم علمی کشور برشمرد و گفت: دکتر فروغی با تلاش و خلاقیت توانست این دانشگاه را  نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور ارتقا بخشد.  

کشانی خاطر نشان کرد:معاونت جوانان  اتاق بازرگانی اصفهان در رویداد کارآفرینی در مسیر موفقیت تلاش می کند رمز و راز موفقیت کارآفرینان در بخش های مختلف را به جوانان انتقال دهد.

میراث دکتر فروغی؛ خلق یک باور و تبلور تجسم یک اراده جمعی

سید عبدالوهاب سهل آبادی، رییس اتاق اصفهان در پیامی که دبیرکل اتاق آنرا قرائت کرد از زحمات و تلاش های دکتر فروغی تقدیر کرد.

در این پیام تصریح کرد: سرگذشت استاد فرهیخته دکتر احمد علی فروغی داستان نهالی برآمده از خاک نیکی ها است که به مدد ایمان و یقین از سالها بی مهری ایام جان خویش به سلامت مقصود رسانده است.

وی خاطر نشان کرد:تلاش مستمر مجاهدانی است که در اقامه حجت فراوان و نشانه های بسیار بر گوش و چشم های مهرخورده از هیچ کوششی دریغ نورزیده و بر کژ فرض های نااستوار  فایق آمدند.

سهل آبادی در این پیام اضافه کرد: میراث او نه یک مجموعه محصور دربناها و آبادیهاست که تجلی خلق یک باور و تبلور تجسم یک اراده جمعی است.

اعتقاد راسخ، توکل به خدا و تلاش و پیگیری رمز موفقیتم بود

«احمدعلی فروغی ابری»، بنیانگذار دانشگاه آزاد اصفهان در این مراسم ضمن تقدیر از معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در برگزاری رویداد در مسیر موفقیت گفت: روابط اجتماعی علمی و مستحکم زمینه ساز موفقیت جوانان در عرصه کار و تلاش باشد زیرا انسان موجودی اجتماعی است و برای موفقیت نیاز به ارتباط با جهان پیرامون خود دارد.

وی تصریح کرد:فکر نکنیم  که موفقیت سریع به دست می آید وقتی یک کار را انجام می دهید زود منتظر نتیجه نباشید و رها نکنید بلکه با استمرار و تدریح و حوصله کنیم و رها نکنیم، تردید نکنید موفق خواهید شد.

فروغی بزرگترین دستاورد خود در دانشگاه آزاد اصفهان را تاسیس شرکت های دانش بنیان برشمرد و گفت: این شرکت ها تحول عظیمی در کل دانشگاه و کشور ایجاد می کند، به عنوان نمونه کارخانه تولید بذر  در وسعت 300 هکتار زمین در تیران که یک هزار اشتغال ایجاد می کند، به همت دانشگاه آزاد اصفهان درشرف راه اندازی است. این کارخانه بر اساس  طرح تجاری از سال سوم سالانه 300 میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

فروغی در بخشی از سخنان خود گفت: وقتی فردی انگیزه نداشته باشد دیگر نمی تواند در محیط کار خود موثر باشد و اگر این فرد وجدان کاری داشته باشد به سلامتی اش لطمه وارد می کند .

وی اضافه کرد:در طول یک سال گذشته تلاش کردم که با انگیزه به فعالیت خود ادامه دهم چنانچه در طول 29 ساله گذشته همواره با انگیزه به دنبال توسعه فعالیت های دانشگاه در بخش های مختلف بودم ولی دیگر انگیزه ایی برای ادامه کار نبود .

فروغی از تدوین تاریخ دانشگاه آزاد اصفهان خبر داد و گفت:در فراغت پیش آمده از مسوولیتها  تلاش می کنم تاریخچه  ایجاد و فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی را منتشرکنم.

موضوعات :
در همین رابطه