رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

نخستین نمایشگاه صنایع پایین‌دستی نفت، گاز و پتروشیمی 13 تا 16 بهمن‌ برگزار می‌شود

اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی از برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پایین‌دستی نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد. این نمایشگاه با حمایت و همکاری اتاق ایران از 13 تا 16 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

05 آذر 1398
کد خبر : 31202
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی، از تشکل‌های وابسته به اتاق ایران، نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع پایین‌دستی نفت، گاز و پتروشیمی را با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌کند.

این نمایشگاه بین‌المللی با همکاری و حمایت اتاق ایران و با همراهی سازمان‌ها، دستگاه‌ها و تشکل‌های تخصصی مرتبط با این حوزه از 13 تا 16 بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

معرفی و ارائه توانمندی‌های بخش خصوصی در بخش صنایع پایین‌دستی نفت، گاز و پتروشیمی، ایجاد فضای مناسب برای افزایش ارتباط و آگاهی فعالان بخش نفت، گاز و پتروشیمی از بازار صنایع پایین‌دستی این حوزه، فراهم کردن زنجیره تولید و همچنین فراهم آوردن زمینه تعاملات بین‌المللی در بخش نفت، گاز و پتروشیمی از اهداف اصلی این نمایشگاه عنوان شده است.

طبق اعلام اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی، در این نمایشگاه قرار است علاوه بر اهداف اختصاصی نمایشگاه، ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری رویدادهایی ازاین‌دست نیز به نمایش گذاشته شود ازاین‌رو برای مشارکت حداکثری فعالان این حوزه، از همه فعلان و شرکت‌های دست‌اندرکار بخش نفت، گاز و پتروشیمی برای حضور در این نمایشگاه دعوت می‌شود.

اطلاعات بیشتر در خصوص اولین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع پایین‌دستی نفت، گاز و پتروشیمی و شرایط و نحوه مشارکت در آن در وب‌سایت این نمایشگاه قابل‌دسترسی است.

در همین رابطه