رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

در دومین روز از همایش «مناطق آزاد، ویژه و توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه»

ظرفیت‌ها و چالش‌های لجستیکی و تولید و صادرات بررسی می‌شود

همایش «مناطق آزاد، ویژه و توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه» فردا در دو پانل تخصصی با محوریت ظرفیت‌ها و چالش‌های لجستیکی و چالش‌های تولید و صادرات برگزار می‌شود.

19 بهمن 1398
کد خبر : 32151
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

«ظرفیت‌ها و چالش‌های لجستیکی» و «چالش‌های تولید و صادرات» فردا، 20 بهمن ماه 98، در دومین روز از همایش «مناطق آزاد، ویژه و توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه» بررسی می‌شوند.

محورهای ذکر شده، در دو پانل تخصصی با حضور حمید زادبوم رئیس سازمان توسعه تجارت، محمد راستاد، رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، احمد جمالی معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی، برخی از معاونان وزرای راه و شهرسازی، اقتصاد و نیرو و نمایندگان بخش خصوصی مطرح خواهند شد.

مراسم افتتاحیه این همایش امروز با حضور و سخنرانی رضا اردکانیان وزیر نیرو و همچنین غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران برگزار و امکانات و فرصت‌های مناطق آزاد در قالب دو پنل تخصصی با حضور مدیران عامل هشت منطقه آزاد تشریح شد.

همایش «مناطق آزاد، ویژه و توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه با محوریت صادرات، ترانزیت و اوراسیا» فردا  از ساعت 8.30 الی 15:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه جانبی و برپایی نشست‌هایB2B از دیگر مهم‌ترین رویدادهای این همایش دو روزه است.

در همین رابطه