رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق زنجان تشریح کرد

اقدامات اتاق زنجان برای مقابله با ویروس کرونا

علی یگانه‌فرد رئیس اتاق زنجان اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم انجام اقدامات بهداشتی مراقبتی و کاهش استرس و در راستای بالا بردن سلامت جامعه، اتاق زنجان نیز اقداماتی را در دستور کار قرار داد.

11 اسفند 1398
کد خبر : 32406
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق زنجان با بیان اینکه اتاق زنجان از روز چهارشنبه هفتم اسفندماه با همکاری چند فعال اقتصادی و تولیدکننده محصولات شیمایی و بهداشتی، تولید و توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده در سطح شهر زنجان آغاز کرد، گفت: اتاق زنجان در راستای رسالت‎‌های اجتماعی، بسیج همگانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش ابتلای آحاد جامعه به این ویروس، حمایت از کارکنان و خانواده ایشان و حفظ و استمرار فعالیت اداره‌ها، کارخانجات و واحدهای تولیدی و اقتصادی در جهت به کارگیری ظرفیت فعالان اقتصادی، فعالیت‌هایی را در جهت تامین نیازمندی‌های بهداشتی، آموزشی و توجیهی آغاز کرده است.

علی یگانه‌فرد با اشاره به اینکه با هماهنگی مسولان و دستگاه‌های اجرایی استان، مشارکت در کار تولید و توزیع رایگان ماده ضدعفونی کننده آغاز شد، تصریح کرد: این اقدام در بیمارستان‌ها، اماکن عمومی پر رفت و آمد، آسایشگاه‌ها، ندامتگاه‌ها، دستگاه و نهادهای دولتی و به ویژه دستگاه‌های خدمت‌رسان در دستور کار قرار گرفت.

 یگانه‌فرد، همچنین از برپایی پایگاه‌های توزیع برشورهای آموزشی و ضدعفونی عمومی مردم شهر در چند نقطه از شهر زنجان خبر داد و افزود: این اقدام اتاق زنجان نیز با توجه به ایفای رسالت اجتماعی خود آغاز شده است.

وی در پایان ابراز کرد: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته، ماده ضدعفونی‌کننده با حداقل قیمت برای توزیع در واحدهای تولیدی و محیط های کارگری استان در حال توزیع است.

 

 

در همین رابطه