رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

غلامرضا اکبری‌زاده خبر داد

توزیع ماسک از سوی اتاق آبادان برای مقابله با کرونا

غلامرضا اکبری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان ضمن تشریح تلاش‌های این اتاق برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، از پیگیری برای خرید اقلام پزشکی مورد نیاز بیمارستان های آبادان از سوی بخش خصوصی خبر داد.

25 فروردین 1399
کد خبر : 32837
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: این اتاق برای مقابله با شیوع ویروس کرونا 10 هزار ماسک به بیمارستان‌های تحت نظر دانشکده علوم پزشکی آبادان و برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان توزیع اهدا کرده است.

غلامرضا اکبری‌زاده اظهار کرد: اتاق آبادان تاکنون اقدامات قابل توجهی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا انجام داده است.

او با بیان اینکه توجه به انجام مسئولیت‌های اجتماعی همواره یکی اولویت‌های اتاق آبادان بوده است، افزود: این اتاق با همکاری برخی سازمان‌ها به صورت مستمر در حال خدمات‌رسانی است و بنا داریم این روند تا پایان بیماری کرونا ویروس ادامه داشته باشد.

اکبری‌زاده عنوان کرد: ناحیه مقاومت بسیج، آتش نشانی، راهنمایی و رانندگی، بهداری ناجا، راهداری، بخشداری، گیت‌های ورودی و خروجی شهر، فرماندهی نیروی انتظامی و حراست سازمان منطقه آزاد اروند سازمان ها دستگاه‌هایی هستند که ماسک بین آنها توزیع شد.

او خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان هم اکنون در حال پیگیری برای خرید اقلام پزشکی و بهداشتی برای بیمارستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی این شهر است.

موضوعات :
در همین رابطه