رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با حضور در اتاق بندرعباس مطرح کرد

اتاق بندرعباس برای تثبیت جایگاه خود در تصمیم‌گیری‌ها تلاش کند

محمد آشوری، نماینده مردم بندرعباس معتقد است: بخش خصوصی در توسعه اقتصادی نقشی انکارناپذیر داشته است. از این رو اتاق بندرعباس باید در راستای تثبیت جایگاه خود در تصمیم‌گیری‌های مهم چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

10 اردیبهشت 1399
کد خبر : 33054
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با حضور در اتاق بندرعباس گفت: اتاق بندرعباس با توجه به جایگاه و قدمت طولانی خود باید حرف نخست را در توسعه اقتصادی استان هرمزگان بزند.

محمد آشوری با حضور در اتاق بندرعباس و دیدار با اعضای هیات رییسه این اتاق اظهار داشت: نواقص و کاستی‌هایی در فضای اقتصادی کشور وجود دارد و اتاق بازرگانی در چنین شرایطی باید  همواره مروج امید و انگیزه به فعالان اقتصادی برای حضور در عرصه اقتصاد باشند.

وی با اشاره به جایگاه مهم اتاق در مباحث کلان اقتصادی، بیان داشت: بخش خصوصی در توسعه اقتصادی نقشی انکارناپذیر داشته است. از این رو اتاق بندرعباس باید در راستای تثبیت جایگاه خود در تصمیم‌گیری‌های مهم چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی نهایت تلاش خود را به کار گیرد.
آشوری در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم آموزش در پویایی اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: آموزش یکی از ارکان مهم در توانمندسازی و از نیازهای اصلی فعالان اقتصادی است بر همین اساس ارتقای کمی و کیفی آموزش‌ها در اتاق نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: اتاق بندرعباس باید با ارتقا جایگاه خود در استان و کشور و حرکت در مسیر توسعه ارتباطات بین‌المللی و  جذب سرمایه‌گذار خارجی برتری خود را در استان به اثبات رساند و در حفظ جایگاه خود و اعتمادسازی برای فعالان اقتصادی بیش از پیش بکوشد.

در ادامه این نشست محمدرضا صفا رییس اتاق بندرعباس گزارشی از وضعیت فعلی اتاق بازرگانی استان در بخش های مختلف از جمله خدمات بازرگانی، تشکل‌ها، آموزش و روند ساخت ساختمان جدید ارائه کرد.

صفا تاکید داشت: به کارگیری ابزارهای اتاق برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صادرکنندگان و تولیدکنندگان  استان، نهادینه کردن اقتصاد مبتنی بر علم و دانش و تمرکز کمیسیون های تخصصی اتاق بر مسائل مورد نیاز استان تنها بخشی از برنامه های اتاق در سال جاری است.

در همین رابطه