رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ایلام در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان

پیوند اتاق بازرگانی و دانشگاه، زمینه‌ساز رشد اقتصادی است

سیدمحمد موسوی نسب، رئیس اتاق ایلام با تأکید بر استقبال اتاق بازرگانی از همکاری و ارتباط با دانشگاه‌ها، پیوند این دو را زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت و سایر بخش‌های اقتصاد عنوان کرد.

08 اردیبهشت 1403
کد خبر : 34752
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: اجرای طرح‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد.

سیدمحمد موسوی نسب در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بیان کرد: اتاق ایلام از هرگونه همکاری مشترک با دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: پیوند اتاق بازرگانی با دانشگاه زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش‌های اقتصادی خواهد بود.

رئیس اتاق ایلام اظهار کرد: تلاش می‌شود که با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

موسوی نسب تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاری است که باید از ظرفیت دو سویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز در این نشست از هرگونه همکاری دو سویه با اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه همه‌جانبه این استان استقبال کرد.

بهروز ناصری گفت: اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد می‌تواند فرصت‌های جدید کارشناسی شده‌ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.

وی ادامه داد: 10 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه‌ساز تحول است و این ظرفیت می‌تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش‌ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند.

ناصری یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی دارد.

موضوعات :
در همین رابطه