میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

ناصر بیکی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت قابل‌تقدیر است

رئیس اتاق اراک تأکید کرد: جامعه قدردان زحمات کادر پزشکی، پرستاران و مجموعه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ایستاده‌اند.

08 خرداد 1400
کد خبر : 38267
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق اراک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با محوریت تقدیر از مدافعان سلامت که در راه مبارزه با ویروس کرونا قدم برمی‌دارند دیدار کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در این نشست گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، کادر پزشکی، پرستاران و مجموعه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ایستاده‌اند تا این بیماری ریشه‌کن شود و قدردانی و حمایت خود را از این عزیزان در مسیر مبارزه با این بیماری اعلام می‌کنیم.

ناصر بیکی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت، زحمات آنها را قابل‌تقدیر توصیف کرد و افزود: مجموعه کارکنان درمانی باوجود کاستی‌هایی که دارند در رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

او افزود: قطعاً مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود می‌بالند و قدردان زحمات خانواده‌های ایثارگران علی‌الخصوص مدافعان سلامت خواهند بود و البته اجر و ثواب ایثار این عزیزان با خداوند متعال است.

بیکی همچنین ضمن تشکر از نظم و انضباط و رعایت اصول بهداشتی در اجرای طرح واکسیناسیون گفت: همه موازین و اصول بهداشتی در این طرح به‌خوبی انجام شده است، فاصله‌گذاری و پروتکل‌ها کاملاً رعایت می‌شود که جای قدردانی و تشکر فراوان دارد و واقعاً از زحمات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک چه در دوران شدت ویروس کرونا و مهار کردن آن و چه در زمان واکسیناسیون قدردانی می‌کنم.

رئیس اتاق اراک ابراز امیدواری کرد: با توجه به خبرهای خوبی که از واکسیناسیون کرونا در کشور شنیده می‌شود، انشا الله شاهد تسریع در امر واکسیناسیون در جهت مهار کامل این بیماری و بهبود شرایط جامعه به‌خصوص تولیدکنندگان و صنایع استان باشیم.

موضوعات :
در همین رابطه