رادیو مجازی اتاق ایران - 18 اردیبهشت 1403

حسن انتظار خبر داد

کمک 15 میلیارد ریالی اتاق ارومیه برای آزادی زندانیان غیرعمد آذربایجان غربی

اتاق ارومیه با همراهی فعالان اقتصادی آذربایجان غربی، مبلغ 15 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان آذربایجان غربی اختصاص داد.

23 تیر 1400
کد خبر : 38885
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق ارومیه با اشاره به اقدام این اتاق و فعالان اقتصادی استان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: با راهنمایی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یک فقره چک به مبلغ پانزده میلیارد ریال برابر یک و نیم میلیارد تومان از محل کمک اعضای اتاق ارومیه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان تقدیم شد.

حسن انتظار با اعلام این خبر گفت: فعالین اقتصادی آذربایجان غربی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، پویشی را جهت آزادی زندانیان غیرعمد در میان خود به سرانجام رساندند و توانستند مبلغی را جمع‌آوری و برای آزادی زندانیان غیرعمد تقدیم ستاد دیه استان کنند.

انتظار افزود: با توجه به نیاز ستاد دیه استان به همیاری و کمک بخش خصوصی تصمیم گرفته شد این اتاق به‌عنوان نماینده بخش خصوصی استان با همراهی فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی آذربایجان غربی در اقدامی انسان دوستانه، با کمک و همراهی اعضای اتاق ارومیه را به ستاد دیه آذربایجان غربی تقدیم نماید تا بتواند در آزادی و بازگشت عزیزان زندانی به آغوش خانواده سهم کوچکی داشته باشد.

رئیس اتاق ارومیه در پایان تصریح کرد: صنایع بزرگ با حمایت از اشتغال زندانیان در راستای مسئولیت اجتماعی گام برداشته‌اند که تبعات مثبت این اقدام در جامعه نمایان می‌شود، چراکه با مهارت اندوزی زندانیان علاوه بر توانمندی می‌توان به معیشت خانواده زندانی کمک کرد.

 

موضوعات :
در همین رابطه