رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

کمک‌های اتاق اهواز به خط مقدم مقابله با کرونا در خوزستان اهدا شد

در مراسمی با حضور فعالان اقتصادی و مسئولان اتاق اهواز، کمک‌های پزشکی تهیه شده در این اتاق برای مقابله با شیوه کرونا، به دانشگاه علوم پزشکی خوزستان اهدا شد.

23 بهمن 1400
کد خبر : 41576
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

آیین اهدای اقلام پزشکی تهیه شده توسط اتاق اهواز با هدف پشتیبانی از مراکز درمانی استان خوزستان ویژه مقابله با کرونا طی مراسمی با حضور اعضای هیات نمایندگان اتاق اهواز، دبیر شورای عالی بسیج تجار کشور و مسئول بسیج اتاق ایران برگزار شد.

رئیس اتاق اهواز در بخشی از سخنان خود به پایبندی بخش خصوصی در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و مشارکت اتاق ایران بخشی از نیاز مراکز درمانی استان خوزستان به تجهیزات پزشکی شناسایی و نسبت به تأمین آنها اقدام شده است.

عموری ادامه داد: تجهیزات تأمین شده شامل ویلچر، کپسول‌های اکسیژن، تخت‌های بیمارستان، پایه‌های سرم و ... است که با توجه به شیوع پیک ششم کرونا، بخشی از نیازهای مجموعه‌های درمانی استان را پوشش می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه‌های مختلف بخصوص در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را ادامه خواهیم داد گفت: این همکاری نشان‌دهنده تعهد بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان خوزستان به مسئولیت‌های اجتماعی است و باید سرلوحه صنایع بزرگ مستقر در استان قرار گیرد.

همراهی بخش خصوصی در تأمین نیاز مراکز درمانی از بار روانی مثبتی برخوردار است

نماینده ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا اقلام پزشکی تهیه شده توسط اتاق اهواز را به دانشگاه علوم پزشکی مثبت ارزیابی کرد و گفت: همکاری‌های بخش خصوصی برای پشتیبانی از مراکز درمانی استان خوزستان به‌منظور مقابله با بیماری کرونا بسیار ارزشمند است.

تورج پرچمی افزود: این اقدام فعالان اقتصادی در تأمین بخشی از اقلام مورد نیاز مراکز درمانی، از بار روانی بسیار مطلوبی در جامعه و در بین کادر درمان برخوردار خواهد بود.

وی اضافه کرد: اتاق اهواز در مراحل مختلفی با دانشگاه علوم پزشکی اهواز همکاری داشته و امیدواریم این تعامل همچنان ادامه داشته باشد.

موضوعات :
در همین رابطه