رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

غلامحسین شافعی در نامه‌های جداگانه به روسای اتاق‌های آبادان، اهواز و خرمشهر

پیگیری عوامل رقم خوردن حادثه متروپل را وظیفه خود می‌دانیم

رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌هایی به روسای اتاق‌های آبادان، اهواز و خرمشهر، درگذشت هم‌وطنان در حادثه ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفت و بر پیگیری عوامل بروز فاجعه در این ساختمان برای ممانعت از حوادث مشابه تأکید کرد.

16 خرداد 1401
کد خبر : 42689
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌های جداگانه به روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان، اهواز و خرمشهر، ضمن تسلیت ضایعه از دست دادن هم‌وطنان در حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان، اعلام کرد: پیگیری در زمینه عوامل رقم خوردن این حادثه تلخ را وظیفه خود می‌دانیم تا با روشن شدن ابعاد آن بتوانیم مانعی در برابر حوادث احتمالی دیگر باشیم.

متن نامه غلامحسین شافعی به اسدالله کرد زنگنه رئیس اتاق آبادان، شهلا عموری رئیس اتاق اهواز و هانی فیصلی رئیس خرمشهر به این شرح است:

با سلام 

احتراما؛ ضایعه از دست دادن هم‌وطنانمان در خطه غیور پرور و زجرکشیده آبادان که در پی حادثه فروریختن ساختمان متروپل رقم خورد، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

همچنان که می‌دانید، پارلمان بخش خصوصی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد مدنی در اقتصاد، همواره پشتیبان و همراه با اقشار مختلف مردم است و در کنار دردمندان می‌ایستد.

ضمن عرض تسلیت به جنابعالی، مراتب همدردی خود را با خانواده‌های عزادار، اهالی استان خوزستان که همواره به‌ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی سپر بلای مردم ایران بوده‌اند و همچنین تمامی هم‌وطنان، اعلام می‌دارم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این مسیر مثل همیشه پشتیبان و همراه شما خواهد بود تا با کمک یکدیگر به رسالت اصلی خود به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل اقتصادی کشور عمل نماییم.

بدیهی است که پیگیری در زمینه عوامل رقم خوردن این حادثه تلخ را وظیفه خود می‌دانیم تا با روشن شدن ابعاد آن بتوانیم مانعی در برابر حوادث احتمالی دیگر باشیم.

 

با تشکر

غلامحسین شافعی

رئیس اتاق ایران

در همین رابطه