رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد

اولویت‌های بنگاه‌های اقتصادی برای بهره‌مندی از فرصت مطالعاتی دانشگاهیان ثبت شود

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تدوین و ابلاغ آئین‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت، از بنگاه‌های اقتصادی خواست برای استفاده از این فرصت، اولویت‌ها و محورهای موردنیاز خود را اعلام کنند.

01 شهریور 1401
کد خبر : 43563
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: در راستای تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی با جامعه و. صنعت در همه حوزه‌های علمی و همچنین عملیاتی کردن یافته‌های اعضای هیات علمی و آشنایی آنها با نیازهای واقعی کشور، آئین‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت تدوین و به تمام دانشگاه ها و پژوهش‌گاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده است.

بر اساس این آئین نامه، اعضای هیات علمی با موافقت دانشگاه می توانند بین 3 ماه تا یکسال به واحدهای اقتصادی و صنعتی مامور شده و در جهت کمک و بهبود کیفی و عملیاتی واحدهای فوق همکاری کنند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر مبنای این آئین‌نامه، از صاحبان بنگاه‎‌های اقتصادی دعوت کرده است برای بهره‌گیری از این فرصت‌ها برنامه‌ریزی کرده و اولویت‌ها و محورهای مورد نیاز مجموعه های ذیربط را در سامانه ساجد ثبت کنند تا بتوان اطلاع رسانی مناسبی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علمی کشور انجام داد.

همچنین این وزارتخانه، شماره تماس 02182233566 (کارشناس: مجتبی گودرزی) را برای پاسخگویی به سوالات معرفی کرده است.

خلاصه آئین‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت

 

 

در همین رابطه