میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران خبر داد

هیأت اقتصادی آذربایجان به اردبیل سفر می‌کند

حسین پیرموذن رئیس اتاق اردبیل اعلام کرد که در جریان مذاکرات اقتصادی در روسیه و آذربایجان، ترویج توانمندی‌های استان اردبیل به خوبی انجام گرفت.

09 آبان 1395
کد خبر : 5012
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
حسین پیرموذن رئیس اتاق اردبیل اعلام کرد که در جریان مذاکرات اقتصادی در روسیه و آذربایجان، ترویج توانمندی‌های استان اردبیل به خوبی انجام گرفت.

حسین پیرموذن، عضو هیات رئیسه اتاق ایران - عکس: محمد علی‌مهدی

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: به دنبال سفر یک هفته‌ای مسؤولان استان اردبیل به روسیه و آذربایجان مقرر شد به زودی هیأت اقتصادی از آذربایجان به اردبیل سفر کند.
حسین پیرموذن در جلسه هیئت رئیسه اتاق اردبیل با قدردانی از حضور استاندار اردبیل که هیأت اقتصادی استان را در روسیه و آذربایجان همراهی کرد، اظهار کرد: هیأت اقتصادی استان اردبیل به همراه استاندار اردبیل در تمام 25 جلسه فشرده‌ای که طی شش روز کاری انجام شد، حضور یافت. دیدار با سفرای جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور آذربایجان و وزرای اقتصادی نیز انجام شد. در جریان این مذاکرات اقتصادی ترویج توانمندی‌های استان اردبیل در تمام جلسات و مذاکرات به خوبی انجام شد.
وی از حضور اولین هیأت اقتصادی آذربایجان به سرپرستی رئیس کانون صنعت و تجارت آذربایجان و مدیرعامل بانک کشاورزی باکو به همراه هیأت بلند پایه اقتصادی به اردبیل در بیست روز آینده خبر داد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاروزی استان اردبیل گفت: تا چند روز آینده لیست و مشخصات افراد برای مذاکرات اعلام تا بخش خصوصی استان نسبت به مذاکرات رو در رو با طرف آذری ثبت‌نام کنند.

موضوعات :
در همین رابطه