رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

گزارش پایگاه خبری اتاق ایران از تحول در شیوه‌های خرید و مصرف

چه چیزی «نفوذگر بزرگ» در رفتار خرید مردم است؟

بر اساس گزارش خرده‌فروشی 2016 که توسط شرکت تحقیقاتی PWC منتشر شده است، 78 درصد از مصرف‌کنندگان برای خرید، تحت نفوذ شبکه‌های اجتماعی هستند.

06 آذر 1395
کد خبر : 5589
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

گسترش شبکه‌های اجتماعی طی دو دهه گذشته، تنها راه ارتباطی مردم را متحول نکرده است، بلکه بدون شک به نحوه خرید مردم نیز اثر گذاشته است.

حالا پیش از هر خرید، مصرف‌کنندگان شانس این را دارند که در میان هزاران عکس در اینستاگرام بچرخند، یا در میان توییت‌های برندهای مختلف در توییتر جست‌وجو کنند و بهترین وسیله مورد نیازشان را انتخاب کنند.

بر اساس گزارش خرده‌فروشی 2016 که توسط شرکت تحقیقاتی PWC منتشر شده است، 78 درصد از مصرف‌کنندگان برای خرید، تحت نفوذ شبکه‌های اجتماعی هستند. این پیمایش، به صورت جهانی و در میان نمونه 23 هزار نفری از مردم انجام شده است.

اینفوگرافیک زیر نشان می‌دهد رفتار خرید مردم چطور تحت نفوذ شبکه‌های اجتماعی قرار دارد:

 

در همین رابطه