رادیو مجازی اتاق ایران - 17 اردیبهشت 1403

با رأی هیات نمایندگان منتخب

هیات رئیسه جدید اتاق ارومیه مشخص شد

هیات نمایندگان منتخب در انتخابات اتاق ارومیه در نخستین نشست بعد از اعطای اعتبارنامه، هیات رئیسه جدید این اتاق را تعیین کردند و قاسم کریمی به‌عنوان رئیس اتاق ارومیه انتخاب شد.

18 اردیبهشت 1402
کد خبر : 56301
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه با دستور کار انتخاب هیات رئیسه جدید برگزار شد و با رأی اعضای هیات نمایندگان، ترکیب 5 نفره اعضاء هیات رئیسه جدید برای یک دوره 4 ساله انتخاب شدند.

ترکیب هیات رئیسه جدید اتاق ارومیه

قاسم کریمی، رئیس

رضا سواری، نائب رئیس اول

مهدی زنجانی میاندوآب، نائب رئیس دوم

عزیز بگتاشی بگتاش، خزانه‌دار

رحیم وهاب‌زاده، منشی

در پایان این نشست، قاسم کریمی، رئیس جدید اتاق ارومیه با تشکر از اعتماد اعضای هیات نمایندگان به او برای ریاست اتاق، گفت: مدیریت اتاق به‌عنوان نماینده بخش خصوصی و مشاور سه قوه، نیازمند یک کار تیمی صحیح است که با هم‌افزایی و همدلی منتخبان هیات نمایندگان محقق می‌شود و باید با فعالیت کمیسیون‌های اتاق و اعضا هیات نمایندگان پاسخگوی مطالبات اعضا اتاق باشیم.

وی با اشاره به توسعه بازارهای هدف به‌عنوان اولویت مهم پیش‌رو، افزود: تعامل با کشورهای همسایه و کشف بازارهای جدید به‌ویژه در منطقه اوراسیا و اتحادیه اقتصادی شانگهای قطعاً از برنامه‌های دور جدید اتاق ارومیه خواهد بود.

وی در پایان با تشکر از اعضای سابق هیات رئیسه اتاق ارومیه، اظهار کرد: با تلاش و همدلی اعضا هیات رئیسه و هیات نمایندگان تاکنون شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای مهمی بودیم که قطعاً با برنامه‌ریزی و تعامل با بخش‌های مختلف دستگاه اجرایی این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت و از رهنمودهای آقای انتظار رئیس سابق اتاق و پیشکسوت صنعت استان آذربایجان غربی که بیش از دو دهه مدیریت اتاق را بر عهده داشته‌اند به‌عنوان مشاوری امین بهره‌مند خواهیم شد.

موضوعات :
در همین رابطه