رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

رویداد ملی روز فناوری اطلاعات  20 تیر برگزار می‌شود

رویداد ملی روز فناوری اطلاعات با هدف شبکه‌سازی چهره‌های کسب‌وکاری و با محور گفت‌وگو و راه‌کاریابی درخصوص مهم‌ترین مسائل و چالش‌های این بخش از اقتصاد کشور 20 تیر برگزار می‌شود.

18 تیر 1402
کد خبر : 67014
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رویداد ملی روز فناوری اطلاعات با حضور اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مدیران و فعالان کسب‌وکارهای حوزه آی‌تی، مقامات و مدیران نهادهای مختلف عرصه سیاست‌گذاری و اجرایی و استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپای اکوسیستم نوآوری کشور از ساعت 16 تا 22 روز سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

در دومین دوره رویداد روز فناوری اطلاعات که با هدف شبکه‌سازی چهره‌های کسب‌وکاری، فعالان صنفی، سیاست‌گذاران و تصمیم‌سازان، و با محور بحث و گفت‌وگو و راه‌کاریابی درخصوص مهم‌ترین مسائل و چالش‌های این بخش از اقتصاد کشور برگزار می‌شود چهره های مختلفی از جمله حسین سلاح ورزی، رئیس اتاق ایران سخنرانی خواهند داشت.

به پیشنهاد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، از سال گذشته روز ۲۲ تیرماه زادروز محمدبن‌موسی خوارزمی، پدر دانش انفورماتیک، با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان «روز فناوری اطلاعات» ثبت شد.

در همین رابطه