رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

توسعه فرودگاه امام با همکاری چین کلید خورد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام با اشاره به همکاری یک شرکت چینی در طرح توسعه فروگاه امام گفت: اقدامات فنی، نظارتی و تامین تجهیزات برعهده این شرکت است.

04 آذر 1402
کد خبر : 68512
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: علمیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی را قرارگاه خاتم الانبیا انجام می‌دهد و شرکت «هاکان» چین اقدامات فنی، نظارتی و تامین تجهیزات را بر عهده دارد.

سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام در مراسم شروع عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی (پروژه ۳ میلیارد یورویی توسعه این فرودگاه ) با بیان اینکه امروز یک روز بزرگ را ثبت می‌کنیم که آرزوی ملت ایران بود، اظهار داشت: از سوی مردم و مسئولان همواره این گلایه مطرح بود که وضعیت این فرودگاه در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی‌با اشاره به پروژه فاز دو فرودگاه امام ادامه داد: علمیات اجرایی پروژه را قرارگاه خاتم الانبیا انجام می‌دهد و  شرکت «هاکان» چین اقدامات فنی، نظارت و تامین تجهیزات را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: از دو سال گذشته با نگاه ویژه اقدامات خوبی در این فرودگاه انجام شد بطوریکه اعتراضات مردم در ایام نوروز و حج و عتبات عالیات به صفر رسید اما مردم به دنبال ارتقای کیفیت هستند.

چلندری آفرود: ترمینال سلام فعال شد و خدمات زیارتی خوبی به مردم ارایه می‌شود و بعد از ١۵ سال علمیات اجرایی فاز دوم توسعه فرودگاه را امروز شروع می‌کنیم.

موضوعات :
در همین رابطه