رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

نشست «بازنگری در مدیریت بازار انرژی» 21 آذر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود

اولین نشست از سلسله نشست‌های نفت و توسعه، با عنوان «ضرورت‌ها و چارچوب بازنگری در مدیریت بازار انرژی»، 21 آذر در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، برگزار خواهد شد.

16 آذر 1402
کد خبر : 68596
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

سلسله نشست‌های «نفت و توسعه»، به همت مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران و انجمن علمی دانشجویی توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی دانشگاه علامه طباطبایی، برگزار خواهد شد.

اولین نشست از این سلسله نشست‌ها، با عنوان «ضرورت‌ها و چارچوب بازنگری در مدیریت بازار انرژی» در دو محور «ضرورت در دستور کار قرار گرفتن مدیریت بازار انرژی در داخل کشور» و «چارچوب مناسب سیاست‌گذاری انرژی در ایران»، سه‌شنبه 21 آذر از ساعت 11 تا 13 در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، واقع در خیابان شهیدبهشتی، نبش احمد قصیر، برگزار می‌شود. 

پیام باقری نایب‌رئیس اتاق ایران، محمد قاسمی رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، فرشاد مؤمنی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، سیدرضا میرنظامی رئیس پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف و سیدغلامحسین حسنتاش کارشناس انرژی، سخنرانان این نشست خواهند بود و شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است. 

موضوعات :
در همین رابطه