رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

هیات رئیسه اتاق ایران با صدور پیامی تاکید کرد

اهتمام خود را صرف تعالی بخش خصوصی، خواهیم کرد

هیات رئیسه اتاق ایران در پیامی ضمن قدردانی از هیات نمایندگان برای مشارکت مسئولانه در انتخابات ریاست اتاق ایران، بر حرکت در مسیر تعالی بخش خصوصی و کمک به رفع مسائل اساسی اقتصاد کشور تاکید کرد.

03 بهمن 1402
کد خبر : 68882
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هیات رئیسه اتاق ایران، به دنبال برگزاری انتخابات ریاست این اتاق، در پیامی از حضور مسئولانه و مشارکت پررنگ اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد: به پشتوانه این مشارکت ارزشمند بتواند در پیگیری مسیر تعالی بخش خصوصی و کمک به رفع مسائل اساسی اقتصادی کشور، اهتمام کافی و لازم را داشته باشد.

متن کامل این پیام به این شرح است:

 اعضای محترم هیات نمایندگان اتاق ایران

حضور مسئولانه و مشارکت پررنگ شما عزیزان در انتخابات ریاست اتاق ایران، تفویض مسئولیتی بزرگ برای نقش‌آفرینی موثر اتاق ایران در تعامل وثیق و همدلانه با سایر ذینفعان اقتصاد ایران است.

با قدردانی و سپاس از صبوری، همراهی و همدلی همه اعضای محترم اتاق ایران در سراسر کشور که رأی و نظر خود را از طریق نمایندگان خود در تشکل‌ها و اتاق‌های استانی در قالب مشارکتی فراگیر ارایه کردند و یکبار دیگر نشان دادند که به آرمان‌های مهم­ترین نهاد بخش خصوصی وفادارند، امیدواریم در کنار هم و دست در دست هم، به سوی افق‌های بهتری برای بهبود فضای کسب و کار، رونق اقتصاد و گره‌گشایی از کار مردم شریف کشور، حرکت کنیم.

هیات رئیسه اتاق ایران با تشکر از همه شما همکاران محترم، امیدوار است به پشتوانه این مشارکت ارزشمند بتواند در پیگیری مسیر تعالی بخش خصوصی و کمک به رفع مسائل اساسی اقتصادی کشور، اهتمام کافی و لازم را داشته باشد.

در همین رابطه