رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران

نخستین کنفرانس ملی «ساخت ایران» 12 اردیبهشت برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس ملی ساخت ایران از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با همکاری گروه آموزشی و فرهنگی ایده، 12 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

21 فروردین 1396
کد خبر : 7844
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نخستین کنفرانس ملی ساخت ایران با رویکرد حمایت از تولید، خدمات و رضایت مندی مشتری، از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران 12 اردیبهشت برگزار می شود.

مدیر اجرایی مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، اهداف اصلی این سمینار را تشویق و ترغیب تولیدکنندگان داخلی، ارج نهادن به تولیدات داخلی برای صادرات و معرفی بیشتر و کمک به رشد شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط عنوان کرد.

مینا علاوش گفت: همچنین نتایج ارزیابی شرکت‌های تولیدی که توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان آذربایجان غربی انجام شده است در این سمینار اعلام می‌شود؛ ارزیابی شرکت‌ها بر اساس مدل‌های 1004 و 1002 و با معیارهای رسیدگی به شکایات مشتری و رعایت حقوق و جلب نظر مشتری و همچنین کیفیت کالا و تولید و قیمت‌ گذاری انجام شده است.

مدیر اجرایی مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران افزود: در این سمینار، سخنرانانی از بخش دولتی و خصوصی و جمعی از کارشناسان اقتصادی در پنل‌هایی با موضوعات رابطه نظام بانکی و تولید، رئوس برنامه‌های دولت برای حمایت از تولید داخلی، الگو و فرهنگ مصرف و مشکلات و موانع  تولید سخنرانی خواهند کرد.

علاوش همچنین حمایت از تولید و خدمات ایرانی، نقش نوآوری و اختراعات در تولید و خدمات ملی، فرصت های بین المللی در ارتقاء تولید و خدمات ملی و کمک به برجسته سازی کالا و خدمات مرغوب ایرانی را از دیگر موضوعات مطرح در سمینار عنوان کرد. 

همزمان با برگزاری سمینار در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، نمایشگاهی نیز از دستاوردها و محصولات شرکت‌های کوچک و متوسط متقاضی برگزار می‌شود.

 

 

در همین رابطه